کد خبر : 80015
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مرداد 1401- 20: 18

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان:

هیئت ها و تکایای مذهبی گیلان برق موقت دریافت می‌کنند

هیئت ها و تکایای مذهبی گیلان برق موقت دریافت می‌کنند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان اعلام کرد: با هدف جلوگیری از بروز حوادث ناگوار و ایمنی، به هیئت‌ها و تکایای مذهبی استان برق موقت واگذار می شود.

به گزارش گیلانستان، محمدتقی مهدی زاده ضمن تسلیت به مناسبت ماه محرم افزود: هیئت ها و تکایایی که برای برگزاری این مجلس مذهبی نیاز به برق موقت دارند به مدیریت توزیع برق شهرستان مربوطه مراجعه کنند .

وی با تأکید بر این که کارکنان شرکت توزیع برق در سراسر استان همواره آماده همکاری در تأمین برق مطمئن هستند، اظهار داشت: استفاده از روش های غیرفنی و غیر قانونی در تأمین برق، موجب بروز خطرات جانی و خسارت های مالی برای افراد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از مسئولان و خادمان هیئت های مذهبی و تکایا خواست،در طول سال و همچنین در ایام سوگواری، از لامپ های کم مصرف و پربازده و «ال ای دی» برای تأمین روشنایی مورد نیاز برای مجالس عزاداری استفاده کنند و از بکارگیری لامپ های کم بازده و پرمصرف از قبیل لامپ های مدادی و رشته ای پرهیز نمایند.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افزود: به منظور جلوگیری از بروز حوادث ناگوار و ایمنی بیشتر شبکه، به هنگام حمل پرچم و علائم مخصوص عزاداری، ضروری است به تأسیسات و شبکه های توزیع برق توجه شود و فاصله مجاز (حداقل ۲.۵متر ) از شبکه رعایت شود.

مهدی زاده خاطر نشان کرد: تکایا و هیئت های مذهبی در هنگام بهره گیری از انشعاب برق، حتماً از ترمینال ها و پریزهای استاندارد استفاده کنند و تابلوهای ورودی برق را از دسترس کودکان و محیط های مرطوب خارج کرده و از خاموش شدن تمامی تجهیزات برقی در پایان مراسم، اطمینان حاصل نمایند.

انتهای پیام/ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار