کد خبر : 70822
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400- 33: 18

رئیس سازمان صمت گیلان:

پرداخت ۷۳۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گیلان

پرداخت ۷۳۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گیلان

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به پرداخت ۷۳۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان، گفت: این میزان تسهیلات به ۲۳۱ واحد تولیدی پرداخت شده است.

به گزارش گیلانستان، فرهاد دلق پوش ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری سازمان صمت با تأکید بر ضرورت حمایت از فعالان بخش تولید، اظهار کرد: در همین راستا برای ورود مواد اولیه و ماشین آلات صنعتی و تولیدی دو هزار و ۶۳۲ فقره ثبت سفارش انجام شده است.

رئیس سازمان صمت گیلان افزود: این تعداد ثبت سفارش در شش ماهه نخست امسال انجام شده است.

وی در ادامه همچنین به پرداخت تسهیلات رونق تولید و طرح تام نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۷۳۲ میلیارد تومان تسهیلات در قالب رونق تولید به واحدهای تولیدی در گیلان پرداخت شده است.

دلق پوش با بیان اینکه میزان تسهیلات به ۲۳۱ واحد پرداخت شده است، ادامه داد: در قالب طرح تام نیز ۱۸۷ میلیارد تومان به ۱۷ واحد صنعتی تسهیلات پرداخت شده است.

وی رصد و پایش بیش از ۷۴ واحد صنعتی راکد و تعطیل در داخل و خارج از شهرک‌های صنعتی را از دیگر اولویت‌های کاری سازمان صمت گیلان دانست و گفت: شناسایی و پایش مستمر واحدهای راکد برای رسیدگی و رفع موانع آنها از برنامه‌های راهبردی سازمان با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان به منظور احیا و راه اندازی مجدد است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار