کد خبر : 94868
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402- 01: 22

پرونده قصور در انجام وظیفه برای مسئولان شهرداری انزلی تشکیل شد

پرونده قصور در انجام وظیفه برای مسئولان شهرداری انزلی تشکیل شد

بازرس کل استان گیلان، برای مسئولان شهرداری بندرانزلی که در انجام وظیفه قانونی خود در پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در دهکده ساحلی این شهرستان کوتاهی و قصور کرده‌اند، دستور تشکیل پرونده داد.

به گزارش گیلانستان، یکشنبه روابط عمومی این اداره کل، در جریان بازدید بازرس کل استان از باغ شهر بندرانزلی(دهکده ساحلی) که به دعوت هیات مدیره این منطقه انجام شد، «سجاد ده‌ده‌جانی» بر حفاظت از بافت سنتی و زیبای این باغ شهر که به نوعی میراث گذشتگان است، تاکید کرد و به سربازرس شهرداری‌ها دستور داد در خصوص تخلفات صورت گرفته پرونده‌ای تشکیل دهد.

 

وی که از تغییرات غیراصولی در بافت سنتی و عدم نظارت دقیق مسئولان در ساخت و سازهای خلاف مقررات دهکده ساحلی بندرانزلی بازدید کرد، دستور داد: با مسئولانی که در انجام وظیفه نظارتی و پیشگیری از وقوع تخلف ساختمانی خود کوتاهی کرده‌اند، برخورد شود.

 

طی این بازدید با مشاهده مغایرت‌ها در اصول شهرسازی، فنی و مهندسی، رئیس شورای شهر، سرپرست و معاونین شهرداری بندر انزلی به منظور بررسی میدانی به محل وقوع تخلفات فراخوانده شدند.

 

دهکده ساخلی در سال ۱۳۵۰ در بخش شرقی انزلی در مجاورت بلوار ساحل قو تاسیس شد. طراحی اولیه این شهرک ابتدا ۴۲۰ ملک ویلایی و ۷۰ واحد آپارتمانی در محدوده‌ای به متراژ ۴۷ هکتار تعریف شده بود که بعدها با توسعه ساخت ویلاها و خیابان‌ بندی‌ها به شهرکی با ۸۰ هکتار وسعت بدل شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار