کد خبر : 9323
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1395- 24: 17

کشوری امن‌تر و پر دشمن‌تر از ایران وجود ندارد/ ساخت ۴۸ مسکن محرومین توسط سپاه رشت

کشوری امن‌تر و پر دشمن‌تر از ایران وجود ندارد/ ساخت ۴۸ مسکن محرومین توسط سپاه رشت

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: در سال ۹۶ برنامه‌های ورزشی مختلفی برای ورزش جوانان در پایگاه‌های مقاومت بسیج رشت تدارک دیده‌ایم تا با اقدامات فرهنگی و ورزشی از جوانان مراقبت کنیم.

به گزارش گیلانستان, سرهنگ پاسدار مجید دوهندو ظهر امروز در نشستی با جمعی از مدیران هیئت‌های ورزشی در رشت اظهار داشت: استان گیلان ۸ هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است که ۲ هزار و ۲۰۰ آن مربوط به شهرستان رشت است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به مراقبت از جسم و روح تاکید کرد و گفت: اگر انسان از جسم خود مراقبت کند از نهایت سن خود استفاده می‌کند بدون آنکه به کسی نیاز داشته باشد.

دوهندو با بیان اینکه ورزش موجب ورزیده شدن جسم می‌شود بیان کرد: اکثر مردم جامعه اضافه وزن دارند و فست فودها موجب تغییر ذائقه شده است.

وی ورزش را موجب قوی شدن جسم دانست و عنوان کرد: استان گیلان نیز در ابعاد مختلف فرهنگی, اجتماعی و ورزشی پیشینه زیادی در تاریخ کشور دارد.

فرمانده سپاه رشت تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی زیادی در جامعه وجود دارد و از طریق فرهنگ غرب به‌طور رایگان در اختیار جوانان قرار می‌گیرد و باید تلاش کنیم از طریق ورزش از انحراف جوانان جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه سپاه به ورزش توجه خاصی دارد اظهار داشت: در سال ۹۶ برنامه‌های ورزشی مناسبی برای ورزش جوانان در پایگاه‌های مقاومت بسیج تدارک دیدیم تا با اقدامات فرهنگی و ورزشی از جوانان مراقبت کنیم.

دوهندو با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند امنیت ایران را از بین ببرند بیان کرد: در زیر آسمان کبود کشوری امن‌تر و پر دشمن‌تر از ایران وجود ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت هدف از پرورش داعش را ضربه زدن به نظام انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: داعش دست پرورده آمریکا است و هدف آن‌ها این بود برای حکمرانی کشورها جمهوری اسلامی را نابود کنند.

دوهندو میرزاکوچک خان را مظهر ایستادگی و مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: باید جوانان را با روحیه مقاوم پرورش دهیم و همه ما موظفیم مردم را نسبت به انقلاب امیدوار نگه داریم.

وی یکی از اقدامات سپاه را کمک به محرومان عنوان کرد و گفت: سپاه گیلان هزار مسکن را برای محرومان در دست ساخت دارد که از این مقدار ۴۸ مسکن مربوط به سپاه رشت است که ۱۸ مسکن را تاکنون تحویل دادیم./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار