کد خبر : 74702
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400- 07: 12

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس:

آسیب به مردم گیلان در صورت به تأخیر افتادن پروژه‌های نیمه‌تمام!

آسیب به مردم گیلان در صورت به تأخیر افتادن پروژه‌های نیمه‌تمام!

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با تأکید بر همکاری وکلای ملت در جهت اتمام پروژه‌های عمرانی در استان گیلان، گفت: برخی از پروژه‌های عمرانی استان اگر همچنان تأخیر داشته باشند هم به مردم آسیب می‌رسد و هم استان از حداقل رفاهیات بازمی‌مانند.

به گزارش گیلانستان، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی امروز با اشاره به اهداف سفر یک‌روزه اعضای کمیسیون تلفیق بودجه و همچنین برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شوری اسلامی به گیلان، اظهار کرد: این هیئت از سد دیورش در رودبار، بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی سایت لاکان رشت، مدیریت پسماند و لندفیل سراوان بازدید کرده است.

وی از مساعدت کمیسیون تلفیق مجلس در جهت تحقق پروژه‌های نیمه‌تمام در گیلان تأکید کرد و افزود: در تلاشیم با همت نمایندگان فعال و پرکار گیلان در کمیسیون‌های تلفیق و کمیسیون برنامه، قدم‌هایی را برای پیشرفت پروژه‌ها برداریم.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در تشریح ارزیابی از بازدیدهای به‌عمل‌آمده از سطح پروژه‌های نیمه‌تمام در گیلان، گفت: برخی از پروژه‌های عمرانی استان اگر همچنان تأخیر داشته باشند هم به مردم آسیب می‌رسد و هم استان از حداقل رفاهیات بازمی‌مانند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش به سزایی گیلان در کشور، خاطرنشان کرد: گیلان یک استان مهم و تعیین‌کننده در کشور به لحاظ موقعیت جغرافیایی، گردشگری و مسائل گوناگون بوده و از این جهات دارای اهمیت ویژه‌ای است.

به گفته رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اعضای این کمیسیون با کمک یکدیگر سعی دارند تا کمک قابل‌توجهی از منابع ملی به پروژه‌ها در گیلان داشته باشند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار