کد خبر : 2775
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 دی 1394- 18: 15

ائتلافی بزرگ از نیروهای دلسوز و ارزشی گیلان در راه است/ نباید اجازه داد تا مجلس ششم تکرار شود

ائتلافی بزرگ از نیروهای دلسوز و ارزشی گیلان در راه است/ نباید اجازه داد تا مجلس ششم تکرار شود

نماینده سابق مردم رشت گفت: همه نیروهای دلسوز و انقلابی توجه خودشان را به سمتی جلب کرده اند تا ان شاالله انسجامی بزرگ و مثال زدنی در این انتخابات از خود نشان دهند.

سردار سید علی آقازاده در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان” با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از انتخابات در کشور ما همواره به عنوان مقوله ای سرنوشت ساز یاد می شود و ملت بزرگوار ایران اسلامی هم به این موضوع واقفند که بایستی بر سر منافع ملی شان بسیار حساس باشند و با اشتیاق و حرکتی آرمانی در انتخابات شرکت کنند.

نماینده سابق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: در استان گیلان هم مردم بسیار مشتاقند که موعد انتخابات فرا رسد و حضور پرشور خودشان را نشان دهند.

وی به اتفاق نظر و عزم مردم گیلان مبنی بر مشارکت حد اکثری خود در پای صندوق های رای اشاره کرد و گفت: مردم استان رویکردشان بیشتر به سمت نیروهای متدین، انقلابی و کاربلد خواهد بود و این دسته از افراد را به عنوان نماینده مجلس انتخاب خواهند کرد.

سردار آقازاده با اشاره به ائتلاف و همگرایی اصولگرایان گیلان در این انتخابات تصریح کرد: تلاش همه دلسوزان جامعه ارزشی ما و مطالبه به حق آنان این است که در انتخابات پیش رو از عمده ظرفیت نیروهای مومن و انقلابی در جهت ائتلاف استفاده شود و این مهم در صورت وحدت بین نیروهای ارزشی محقق می گردد.

فرمانده اسبق سپاه قدس گیلان در ادامه افزود: جا دارد به مردم عزیزمان این خبر خوش را بدهیم که در سراسر استان و مخصوصا شهرستان رشت الحمدلله همه نیروهای دلسوز و انقلابی توجه خودشان را به سمتی جلب کرده اند تا ان شاالله انسجامی بزرگ و مثال زدنی در این انتخابات از خود نشان داده تا نااهلان و بدخواهان انقلاب ذره ای هم اجازه جولان در این انتخابات برایشان فراهم نشود و به هیچ عنوان حوادث تلخی همانند مجلس ششم تکرار نگردد.

نماینده سابق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هم وحدت نظری و هم وحدت عملی در بین نیروهای ارزشی گیلان به خصوص در این انتخابات زیاد دیده می شود و این را به فال نیک می گیریم چراکه دغدغه همیشگی مردم عزیز و شریف استان بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار