کد خبر : 13471
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اردیبهشت 1396- 54: 17

بمب‌گذاری شایعه بوده و هیچ‌گونه تهدید امنیتی در رشت وجود ندارد

بمب‌گذاری شایعه بوده و هیچ‌گونه تهدید امنیتی در رشت وجود ندارد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه هیچ‌گونه تهدید امنیتی در رشت وجود ندارد، گفت: بمب‌گذاری در هتلی در رشت شایعه بوده و صحت ندارد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه در گفت‌و‌گویی با اشاره به اینکه ظهر امروز خبری مبنی بر بمب‌گذاری هتلی در رشت در شهر و فضای مجازی دست به دست شد، اظهار داشت: با بررسی‌ها و بازرسی‌های نیروهای انتظامی و سازمان آتش‌نشانی شهر رشت از این هتل نادرست بودن این خبر مشخص شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با تأکید بر اینکه بمب‌گذاری در این هتل هیچ گونه صحتی نداشته و به‌طور کامل شایعه بوده است، خاطرنشان کرد: این هتل به‌طور کامل بررسی شده و تحقیقات لازم در خصوص این موضوع صورت گرفته است.

جعفری خیرخواه با بیان اینکه مردم به شایعات هیچ گونه توجهی نکنند و شهر رشت در امنیت کامل است، تأکید کرد: حضور پلیس در شهر یک امر عادی و برای تأمین بهتر امنیت شهر و مردم است./ تسنیم

لازم به ذکر است پیش از ظهر امروز با تماس یک شهروند رشتی مبنی بر بمب‌گذاری در هتل پامچال رشت، مأموران عملیات آتش‌نشانی و نیروی انتظامی رشت به‌منظور بررسی این موضوع به محل اعزام شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار