کد خبر : 54000
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 تیر 1399- 42: 19

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

تاراج اموال عمومی در سازمان آرامستان‌های شهرداری!/ نوبتی هم باشد، نوبت ورود جدی بازرسی گیلان است

تاراج اموال عمومی در سازمان آرامستان‌های شهرداری!/ نوبتی هم باشد، نوبت ورود جدی بازرسی گیلان است

برخورد قاطع با تخلفات گسترده برخی از مدیران سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت در تاراج اموال عمومی و تضییع حقوق عامه مطالبه جدّی مردم است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، برخورد قاطع و انقلابی مجموعه دستگاه قضائی استان گیلان در ورود به پروژه مجموعه پارک آبی گیل‌لند و متوقف کردن تاراج زمین‌های آرامستان رشت که با تبانی جمعی در مجموعه شورای اسلامی و شهرداری رشت در حال وقوع بود خاطره ای خوش از پاکدستی و قاطعیت در ذهن مردم گیلان ایجاد کرد.

پس از این توقف و کار بزرگ دستگاه قضا، نوبت به برخورد با مدیران و مسئولان متخلف و ورود جدی و قاطع سازمان بازرسی استان می‌رسد و بر همین اساس برخورد قاطع با تخلفات گسترده برخی از مدیران سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت در تاراج اموال عمومی و تضییع حقوق عامه امروز مطالبه جدّی مردم و امّت حزب الله، پیش از تبانی مدیران متخلف و از دست رفتن فرصت بوده و تسریع در جمع‌آوری اسناد تخلفات و مشخص شدن متخلفین گامی مهم در ناکام گذاشتن این جرم آشکار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

MohaMad یکشنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸

با سلام
لطفا خبری هم بگیرید از اداره آموزش و پرورش سنگرِ رشت و ماجرای اختلاس معاون آموزشی و اخراج او و باقی‌ ماندن رئیس و سایر معاونان همدست سر جای خود!
البته خودتان که در جریان اختلاس بخشدار این منطقه بودید، لطفا این یکی را هم پوشش دهید…

محمد دوشنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۸:۳۵

مگه میشه؟ مگه داریم؟
جمله‌ای که در جمهوری اسلامی ایران به ویژه در گیلان زیاد گفته می‌شود.چرا؟ بخاطر اینکه از آن کس یا کسان انتظار نداری چیزهایی می‌بینی یا می‌شنوی که باورش بسیار سخت است.
الآن سازمان بازرسی استان هم زیر سوال است چون از قبل از تخلفات شهرداری و سازمانهای وابسته به آن خبر داشته ولی چرا مماشات می‌کرده خدا می‌داند الآن هم بعید است در این مهم اقدامی کند زیرا دست‌های پنهان و توصیه‌ها از بالا و توصیه پذیری سازمان حقوق عامه را در نظر نمی‌گیرد حقوق خواص را مدنظر قرار می‌دهد.

رفتن به نوار ابزار