کد خبر : 35168
تاریخ انتشار : شنبه 3 فروردین 1398- 21: 17

رئیس پلیس راه:

تردد در جاده‌های گیلان پرحجم اما روان است

تردد در جاده‌های گیلان پرحجم اما روان است

رئیس پلیس راه گیلان گفت: در حال حاضر تردد خودروها در محور منجیل – رودبار، رشت- قزوین و آستارا- اردبیل پرحجم اما روان گزارش شده است.

به گزارش گیلانستان سرهنگ حسین محمدپور در خصوص آخرین وضعیت از تردد در محورهای استان اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در محور منجیل – رودبار، رشت- قزوین و آستارا- اردبیل پرحجم اما روان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه استان گیلان افزود: از ۲۵ اسفند سال ۹۷،همزمان با آغاز طرح نوروزی پلیس تاکنون ۱۴۸ فقره تصادف در جاده‌های استان رخ داد که بر اثر آن ۶ نفر جان خود را از دست دادند. این میزان تلفات جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد کاهش داشته است و در این مدت بیشترین تصافات در شهرستان‌های لاهیجان و فومن رخ داده است.

وی با بیان اینکه انحراف به چپ، سرعت‌های غیرمجاز و عدم رعایت حق تقدم از مهمترین دلایل تصادفات جاده‌ای نوروز است، گفت: متاسفانه روز گذشته بر اثر وقوع تصادف در محور سنگر – سیاهکل محدوده روستای پاشاکی سه نفر از هموطنان مان بر اثر شدت جراحات وارده فوت کردند.

سرهنگ مجمدپور با بیان اینکه از ۲۵ اسفند سال گذشته تاکنون ۳۱۴ هزار خودرو وارد گیلان شدند که یک درصد کمتر از مدت مشابه پارسال است، به رانندگان توصیه کرد: با توجه به بارش باران و لغزنده بودن برخی محورهای استان رانندگان با رعایت قوانین و سرعت مطمئنه مانع از بروز حوادث دلخراش شوند.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار