کد خبر : 2102
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آذر 1394- 14: 22

حادثه پاریس بهانه استفاده از بمب اتم علیه مسلمانان را فراهم کرد

حادثه پاریس بهانه استفاده از بمب اتم علیه مسلمانان را فراهم کرد

استفاده ی از بمب اتم علیه مسلمانان را نباید فراموش کرد چون افکار عمومی جهان آمادگی پذیرش این مسئله را تا قبل از این ماجرا نداشتند اما بعد از این ماجرا چه اتفاقی می افتد باید منتظر بود و دید.

حجت الاسلام و المسلمین سجاد حبیب پور یادداشتی پیرامون حوادث اخیر پاریس نوشت که متن کامل آن را در زیر می خوانید:

صهیونیزم جهانی همیشه در صدد این بوده است که با اسلام مبارزه کند چون آن را مانع سر راه خود می دیده است مقام معظم رهبری یک بار در بیانات خودشان در پاسخ به کسانی که خواهان رابطه با آمریکا هستند فرمودند که آمریکا با مسلمانی ما مشکل دارد .

 

آمریکا که تجلی صهیونیزم می باشد موجودیت خود را در مبارزه با اسلام می بیند . همیشه دنبال این بود که ایران را استحاله فرهنگی کند یعنی محتوای ناب اسلامی را از ما بگیرد و محتوای فرهنگ غربی را جایگزین کند .

از جمله راه های مبارزه صهیونیزم با اسلام این است که از اسلام چهره خشن و بی رحم و ویرانگر به تمام عالم نشان می دهد صهیونیزم جهانی داعش را به وجود آورد یک جبهه ی تروریستی تکفیری تا اگر زمانی اسلام گرایان در جامعه ی غرب دم از اسلام زدند آنها داعش را به مردم جهان نشان دهند تا هراس در دل مردم جهان ایجاد شود و آنها را از اینکه دنبال اسلام بروند همچنین افکار عمومی جهانی را آماده کنند برای یک حمله همه جانبه به مرکز اسلامی که این مرکز در ایران و کشورهای عربی منطقه تابع آن می باشد وبرای این است که چهره خشن از اسلام به مردم جهان نشان می دهند و در اسلام هراسی بدمند و اتفاقی که در خیابان ها ی فرانسه افتاد و چند تروریست تکفیری با حملات انتحاری تعداد بسیاری از شهروندان فرانسوی را کشت در همین راستا است .

بنده بر این عقیده هستم که علارغم نظر بسیاری از عزیزان که می گویند آتشی را که غربی ها در منطقه روشن کردند عاقبت دامن خود آنها را گرفته است اتفاقا این گونه نیست بلکه این اتفاقات با یک مدیریت شیطانی روبرو است که دنبال بدنام کردن اسلام می باشد برای ضربه زدن بیشتر به اسلام و به مردم جهان بفهمانند که مسلمان باید از بین برود و ایجاد کردن اسلام هراسی بیشتر در غرب .

 

البته این برای اولین بار است که چنین کار وسیع و ریسک بزرگی را انجام دادند و باعث شدند صد ها نفر کشته شوند به نظر می آید که دنبال اهداف بسیار بسیار شومی هستند . در این بین استفاده ی از بمب اتم علیه مسلمانان را نباید فراموش کرد چون افکار عمومی جهان آمادگی پذیرش این مسئله را تا قبل از این ماجرا نداشتند اما بعد از این ماجرا چه اتفاقی می افتد باید منتظر بود و دید .

 

پیش بینی می شود که بعد از این جریان واکنش منفی مردم غرب نسبت به اسلام چندین برابر شود اما دراین بین ما باید کارهای فرهنگی برون مرزی خود را افزایش دهیم تا نگذاریم چنین اتفاقی بیافتد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار