کد خبر : 1142
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 مهر 1394- 38: 15

ریحانی بالاخره شهردار املش شد

ریحانی بالاخره شهردار املش شد

۷ مرداد ماه جلسه شورای شهر املش در خصوص تعرفه شهردار جدید برگزار شد و بابک ریحانی بعنوان شهردار جدید این شهر انتخاب گردید.

به گزارش در گیلان، ۲۸ خرداد ماه سالجاری پس از استعفای حسن پورقربان از سمت شهرداری املش ، اعضای شورای شهر برای معرفی فرد جدید جهت تصدی این سمت (شهردار املش) جلسات متعددی را برگزار نمودند و در این خصوص پس از دریافت برنامه های افراد مختلف، فرزند نماینده شهرستان لنگرود را بعنوان شهردار به استانداری معرفی نمودند.

معرفی کمیل لاهوتی بعنوان شهردار املش بازخوردهای زیادی در جامعه داشت تا جایی که طوماری از امضا اهالی در حمایت از انتخاب شهردار بومی صورت گرفته بود و شنیده ها چندروز گذشته حاکی از این شد که لاهوتی دیگر نمی تواند بر مسند شهرداری املش تکیه بزند.

عصر  چهارشنبه هفتم مرداد ماه سال۱۳۹۴ جلسه انتخاب شهردار جدید املش برای بار چندم در اتاق شورای اسلامی این شهر برگزار شد و بابک ریحانی با ۴ رای موافق و ۱ رای مخالف اعضای شورای شهر بعنوان شهردار جدید انتخاب و برای تائیدیه های لازم به استانداری معرفی شد.(نامه استانداری و فرمانداری صبح فردا ارسال می گردد)

پیش از این در یکی از جلسات شورای شهر که در هفته های گذشته برای انتخاب شهردار برگزارشده بود ، بابک ریحانی و عباس آشوریهرکدام با دو رای انتخاب شده بودند و به موجب برابر شدن آرا قرار بر این بود که در جلسه بعدی یکی از دونفر، تصدی شهرداری را برعهده بگیرد ولی در جلسه بعدی سه عضو شورای شهر املش در برگه رای خود نام کمیل لاهوتی را بعنوان شهردار نوشته بودند که با مخالفت ریاست شورای شهر املش و امضای طومار در حمایت انتخاب شهردار بومی منجر شد.

دقایقی پیش رئیس شورای شهر املش در پیامی به تحریریه املشما از ارسال حکم شهردار املش که به امضا استاندار رسیده بود خبر داد.

حال باید منتظر ماند که آیا ریحانی می تواند شهرتاریخی املش را به جایگاه اصلیش برساند و موجب رضایت همشهریانش در دوسال باقی مانده شورای شهر املش گردد؟

به گزارش خبرنگار ما ، شهرداری املش پس از شهرداری رشت دومین شهرداری تاسیس شده در استان گیلان است.

**ایرج باقری که با ۱۵۵۰ رای که بعنوان عضو علی البدل انتخاب شده بود به شورای شهر املش راه یافت./املش ما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار