کد خبر : 55104
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1399- 10: 11

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در گیلان:

شرکت ۳۷ هزار نفر از گیلان در آزمون سراسری/خانواده‌ها نگران محیط‌های آموزشی نباشند

شرکت ۳۷ هزار نفر از گیلان در آزمون سراسری/خانواده‌ها نگران محیط‌های آموزشی نباشند

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در گیلان با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در ۱۱ شهرستان استان گیلان گفت: بر اساس آمار ۳۷ هزار نفر در آزمون سراسری کارشناسی ناپیوسته در استان گیلان ثبت‌نام کرده و امتحان خود را از ۲۹ تا اول شهریورماه می‌دهند.

به گزارش گیلانستان، ارسلان دمیرچی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری بی‌نقص آزمون سراسری کارشناسی ناپیوسته در کشور از اولویت سازمان سنجش است، اظهار کرد: سازمان سنجش هرساله با رعایت تمامی نکات ایمنی آزمون سراسری کارشناسی ناپیوسته را بدون هیچ عیبی برگزار کرده و این روال، امسال هم ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در ۱۱ شهرستان استان گیلان افزود: بر اساس آمار ۳۷ هزار نفر در آزمون سراسری کارشناسی ناپیوسته در استان گیلان ثبت‌نام کرده و امتحان خود را از ۲۹ تا اول شهریورماه می‌دهند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان گیلان با اذعان به اینکه تمامی دستگاه‌های متولی آماده برگزاری کنکور سراسری هستند، بیان کرد: در طی این مدت جلسات مختلف و متعددی را با مسؤولین مربوطه برگزارشده و از تمامی امکانات این استان برای برگزاری آزمون سراسری استفاده‌شده و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

دمیرچی از ضدعفونی مستمر محیط‌های آموزشی برگزاری کنکور خبر داد و گفت: با تصمیمات اتخاذشده در ستاد کرونا استان تمامی تمهیدات برای ضدعفونی کردن محیط‌های آموزشی اندیشیده شده و با واحدهای آموزشی هماهنگی‌های لازم انجام‌شده لذا از خانواده‌ها درخواست دارم نگران محیط‌های آموزشی نباشند

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار