کد خبر : 76309
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400- 51: 17

معاون اجتماعی دادگستری گیلان:

عملیات احداث رستوران دریایی آستارا متوقف شد

عملیات احداث رستوران دریایی آستارا متوقف شد

آقایی گفت: پروژه رستوارن دریایی آستارا به منظور بررسی تعهدات مجری، نحوه و مدت واگذاری و آیا در فاصله حریم ۶۰ متری دریا ساخته شده، متوقف شد.

به گزارش گیلانستان، «احمد آقایی» امروز(شنبه، ۳۰ بهمن) در جریان بازدید از پروژه رستوران دریایی ساحل شریعتی این شهرستان در جمع خبرنگاران،اظهارکرد: با توجه به پیگیری مطالبات مردمی مبنی بر پروژه رستوران دریای آستارا و حسب دستور مدیر کل دادگستری گیلان از این طرح بازدید شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان‌اینکه پروژه رستوارن دریایی آستارا به منظور بررسی تعهدات مجری، نحوه و مدت واگذاری و آیا در فاصله حریم ۶۰ متری دریا ساخته شده، متوقف می‌شود، افزود: دادستان آستارا احداث این پروژه را بررسی می‌کند و احیانا اگر تخلفی صوت گرفته، قطعا ایشان بر مدار قانون برای متخلفین پرونده تشکیل می‌دهد.

وی آزادسازی حریم ۶۰ متری دریا را از حقوق عامه و شهروندی دانست و تصریح‌کرد: مردم به جد خواستار آزادسازی حریم دریا هستند.

آقایی با اشاره به اینکه آزادسازی حریم ۶۰ متری دریا یکی از برکات سفر رئیس جمهور به گیلان است، گفت: آزادسازی حریم دریا موجب رضایتمندی مردم شده است.

این مقام مسئول قضایی با بیان‌اینکه عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان آستارا باید هرچه سریع‌تر پروژه رستوران دریایی را بررسی کند، اظهارکرد: اگر احداث این رستوران بر خلاف قانون بوده و حریم را تصرف کرده باشد باید سریعا به رفع مزاحمت و موانع اقدام کند تا موجب رضایت مردم آستارا شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار