کد خبر : 33644
تاریخ انتشار : شنبه 20 بهمن 1397- 21: 20

لازمه پیشرفت جامعه پیروی از اهل‌بیت (ع) است

لازمه پیشرفت جامعه پیروی از اهل‌بیت (ع) است

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه اگر جامعه‌ای می‌خواهد روبه‌پیشرفت برود باید از ائمه اطهار پیروی کنند گفت: خداوند با آفرینش ائمه و حضرت زهرا، آنان را راهنما گر مسلمانان برای رسیدن به بالاترین درجه سعادت در دنیا و آخرت قرار داد تا مردم از آن استفاده کنند.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولی عادلی ظهر امروز در مراسم روز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در حسینیه اعظم حرم مطهر سلطان سید جلال‌الدین اشرف (ع) با بیان اینکه دشمنان اهل‌بیت به دنبال پایین آوردن عظمت حضرت زهرا (س) هستند اظهار کرد: قرآن قانون اساسی اسلام است و پروردگار سعی نداشت با اسامی مختلف متن این کتاب الهی را افزایش دهد ولی خیلی از متن‌های قرآن در وصف حضرت زهرا (س) است.

وی با تأکید بر لزوم توجه مردم به امام زادگان گفت: وجود حضرت زهرا (س) با دنیای اسلام و شیعه بسیار با ارزش است زیرا به برکت وجود این حضرت، امام زادگان به مرکز نشر شیعه تبدیل‌شده‌اند که باید به آن توجه شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به فضائل حضرت زهرا (س)  تصریح کرد: قرآن کتابی است برای هدایت و رسیدن انسان به سعادت اخروی و دنیوی و برای رسیدن به این هدف فضائل بسیاری را از حضرت زهرا (س) در قرآن آورده است تا مردم از آن استفاده کنند.

عادلی یکی از دلایل شهادت حضرت زهرا (س) را حفظ اسلام دانست و افزود: عده‌ای می‌گویند حضرت زهرا (س) برای سند فدک که ارث پدری بود به شهادت رسید این تفکر غلط است آن حضرت برای آن شهید شد تا اسلام حفظ و قران بر جامعه حاکم شود آن‌ها آمدند تا عدالت عدل حاکم شود و مردم در آرامش زندگی کنند.

وی با اذعان به اینکه اگر جامعه‌ای می‌خواهد روبه‌پیشرفت برود باید از ائمه اطهار پیروی کنند افزود: خداوند با آفرینش ائمه و حضرت زهرا، آنان را راهنماگر مسلمانان برای رسیدن به بالاترین درجه سعادت در دنیا و آخرت قرار داد تا مردم از آن استفاده کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه بر مسلمان لازم است تا فضائل حضرت زهرا (س) را بشناسند اظهار کرد: کسی که می‌خواهد به سعادت رسیده و در راه خدا قدم بردارند باید حضرت زهرا (س) از طریق معجزه‌های آن حضرت و رفتار پیامبر با آن را بشناسند لذا اگر این مهم انجام شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

عادلی با اشاره ویژگی جامعه اسلامی و شیعی گفت: هرکسی که خود را پیرو راه حضرت زهرا (س) و شهدا می‌داند باید در برابر طاغوت ایستاده و برای شکست آن از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با اذعان به اینکه اگر جامعه‌ای می‌خواهد روبه‌پیشرفت برود باید از ائمه اطهار پیروی کنند افزود: خداوند با آفرینش ائمه و حضرت زهرا، آنان را راهنماگر مسلمانان برای رسیدن به بالاترین درجه سعادت در دنیا و آخرت قرار داد تا مردم از آن استفاده کنند.

رئیس شورا ائمه سیاست‌گذاری گیلان با تأکید بر برنامه ویژه دشمنان اهل‌بیت برای به انحراف کشیدن جوانان تصریح کرد: استکبار می‌داند اگر جوانان شیعه از حضرت زهرا (س) و قرآن تبعیت کنند هیچ قدرتی حریف آنان برای شکست نشده و با آگاهی از این مسئله می‌خواهند بانفوذ فرهنگی و شبهه‌افکنی جامعه را به انحراف بکشاند.

عادلی با بیان اینکه از مردم می‌خواهم حرف‌های دشمنان در قبال اهل‌بیت را باور نکنند بیان کرد: عده‌ای سعی دارند با مطرح کردن صحبت‌هایی درباره ائمه، بین مردم و جوانان شبهه ایجاد کنند که این نشان‌دهنده برنامه دقیق استکبار است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار