کد خبر : 3690
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اسفند 1394- 11: 8

نماینده آستانه: فضای خوبی با وجود برخی فشارها و بداخلاقی های کاندیداها وجود داشت

نماینده آستانه: فضای خوبی با وجود برخی فشارها و بداخلاقی های کاندیداها وجود داشت

نماینده مردم آستانه در انتخابات مجلس، گفت: فضای رأی گیری باوجود برخی فشار ها و بد اخلاقی هایی که از سوی برخی کاندیداها وجود داشت خوب بود.

به گزارش “درگیلان“، محمد حسین قربانی در گفتگویی با اشاره به روند برگزاری انتخابات در این شهرستان، اظهار کرد: مردم آستانه و کیاشهر بار دیگر به بنده اعتماد کردند که به عنوان نماینده انها بروی کرسی نمایندگی خانه ملت تکیه بزنم.

وی افزود: مهمترین دغدغه من در ورود دوباره به خانه ملت بحث معیشت مردم و اشتغال جوانان است و این مبحث را به طور جدی تر پیگیری خواهم کرد.

نماینده مردم آستانه در انتخابات مجلس با تاکید براینکه فضای رأی گیری باوجود برخی فشار ها و بد اخلاقی هایی که از سوی برخی کاندیداها وجود داشت فضای خوبی بود، اضافه کرد : مشارکت خوبی از مردم را در جریان انتخابات شاهد بودیم و مردم به صداقت و توانمندی کاندیداها در انداختن رای خود در صندوق دقت داشتند.

قربانی تأکید کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری حماسه حضور ملت ایران در هفتم اسفند بار دیگر نظام و انقلاب را بیمه کرد و تلنگری برای مسولان بود که به جای اینکه زبان گویای مردم باشیم باید گوش شنوا داشته باشیم و این پیام برای مجلس آینده مفید خواهد بود./کاسپین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار