کد خبر : 30248
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397- 48: 6

چرا دروغ و اهانت به شعور مردم گیلان برای نوبخت و دولت بسیار راحت است؟!/ رشتی‌ها دعا کنند راه آهن ارومیه زودتر افتتاح شود!

چرا دروغ و اهانت به شعور مردم گیلان برای نوبخت و دولت بسیار راحت است؟!/ رشتی‌ها دعا کنند راه آهن ارومیه زودتر افتتاح شود!

محمد باقر نوبخت، باز هم وعده جدیدی برای افتتاح این راه آهن داده و آن را به بعد از افتتاح راه آهن ارومیه موکول کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، دولتمردان از بس با ارائه آمار و وعده های دروغین مردم را بی اعتماد و نا امید کرده اند، که تاریخ افتتاح پروژه راه آهن گیلان نیز دیگر برای مردم اهمیتی ندارد؛ چراکه اصلا امیدی به افتتاح در این دولت ندارند!

محمد باقر نوبخت که در بین اعضای دولت بیشترین دروغ را به مردم هم استانی اش یعنی گیلان گفته است، باز هم وعده جدیدی برای افتتاح این راه آهن داده و آن را به بعد از افتتاح راه آهن ارومیه موکول کرد. (اینجا را بخوانید)

معاون رئیس جمهور با حضور استاندار و سایر مسئولین دولتی امروز در بازدیدی از ایستگاه به اصطلاح مرکزی راه آهن رشت اظهار کرد: “همواره در سفر به گیلان یکی از طرح هایی که بازدید کرده ام، پروژه راه آهن است و اطمینان می دهم دولت نسبت به هرآنچه مربوط به تامین منابع مالی بود تعلل نکرده است. این خط ریلی هرچه سریع تر به بهره برداری می رسد تا مردم برای انجام مسافرت از آن استفاده کنند. تاخیر این پروژه به دلیل مشکلاتی است که اجرای این طرح در معابر کوهستانی داشته و امیدوارم بخش تکمیلی آن به گونه ای مناسب مدیریت شود. به دلیل تقارن ایام اخیر با اربعین حسینی، افتتاح راه آهن ارومیه به بعد از این روزها موکول شده و پس از آن خط ریلی گیلان به بهره برداری می رسد.”

این در حالی است که همین شخص در ۱۹ شهریور سال ۹۴ وعده داده بود که رئیس جمهور سال ۹۶ با قطار به گیلان سفر می‌کند!

نوبخت در ۱۷ آبان سال ۹۶ نیز طی بازدیدی از این پروژه وعده داد که راه آهن قزوین رشت در آغاز سال ۹۷ افتتاح می شود!

معاون رئیس جمهور همچنین روز ۳۱ خرداد ۹۷ در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های استان گیلان که در سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور استاندار گیلان و برخی از نمایندگان مجلس برگزار شده بود، تاکید کرد: راه آهن در آینده بسیار نزدیک با حضور رئیس جمهوری به بهره برداری می رسد!

به جز نوبخت سایر دولتمردان نیز در بازدیدهای جداگانه ای وعده هایی جدید به مردم دادند.

به طور مثال معاون وزیر راه و شهرسازی در تاریخ ۲۵ تیر ۹۷ طی بازدیدی از این پروژه شمارش معکوس افتتاح آن را آغاز و گفت تا ۷۰ روز آینده شاهد افتتاح راه آهن خواهیم بود.

این معاون وزیر همچنین در تاریخ ۸ شهریور سالجاری نیز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه گیلان وعده داد: پروژه ریل‌گذاری راه‌آهن گیلان طی ۲۰ روز آینده نهایی می‌شود!

حال راه آهنی که در آخرین وعده دولت قرار بود شهریور ۹۷ افتتاح شود، به بعد از افتتاح راه آهن ارومیه و در تاریخی نامشخص موکول شد!

قضاوت با مردم…

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار