کد خبر : 45638
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 دی 1398- 39: 17

آماده جهادیم/ بهای مردان خدا «شهادت» است

آماده جهادیم/ بهای مردان خدا «شهادت» است

حقش شهادت بود، شهادت در میدان نبرد، اما آمریکای متجاوز از مقابله رودر رو با او هراس داشت و تنها راه برای فرار از این وحشت ترور بود، ترور شخصیت بزرگی چون سپهبد قاسم سلیمانی.

به گزارش گیلانستان دلمان درد می‌آید وقتی عزیزی از دست می‌رود، وقتی عزیزی که خودش فاتح دل‌ها شده است… خودش با رفتار و کردار و گفتارش.

کسی که پیرو ولایت بوده و با بصیرت دنباله‌رو ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

کسی که مردانه پای آبروی ایران و ایرانی ایستاده و انقلاب را تا جبهه مقاومت، پیروزمندانه هدایت کرد.

حقش شهادت بود، شهادت در میدان نبرد و مبارزه… اما آمریکای متجاوز از مقابله رودررو  با او هراس داشت، آمریکا و صهیونیسم از او می‌ترسیدند، از این رو تنها راه برای فرار از این وحشت ترور بود. ترور شخصیت بزرگی چون سپهبد سلیمانی.

مقام معظم رهبری در پیام تسلیت خود اظهار کردند: «سال ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سال‌ها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت»

و در بخش دیگری در خصوص سردار سلیمانی بیان فرمودند: «شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ او در همه‌ این سالیان بود، با رفتن او به حول و قوّه‌ی الهی کار او و راه او متوقّف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ دیشب آلودند»

 

*انتقام ما از آمریکا خروج از برجام و ایستادگی و روی پای خودمان باشد

«سجاد کوچکی نژاد» گفت: سردار قاسم سلیمانی فاتح قلبها و اقتدار ایران بود.

رییس امور سینمایی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان سردار سلیمانی را سرباز تمام ذوب شده در ولایت دانست و بیان کرد: انتقام ما از آمریکا خروج از برجام و ایستادگی و روی پای خودمان ماندن است.

وی تصریح کرد: به وقتش هم ضربه سهمگینی به تشکیلات آمریکا و اسرائیل خواهیم زد و هم نشان خواهیم داد چگونه هر کدام از ما یک سردار برای ایران اسلامی و منطقه هستیم.

 

*شهادت حق طلبی سردار بود

«سمیه اقدامی» نیز با اظهار تأسف از غم از دست دادن سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، به خبرنگار شبستان گفت: خبر شهادت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی عزیز که رضوان خداوند بر او باد در صبح جمعه‌ای که همه ما منتظر ظهور آقا امام زمان(عج الله) بودیم بسیار سخت و ناگوار بود.

مسئول امور بانوان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه مردان خدا را جز شهادت بهایی نیست، افزود: سپهبد شهید سلیمانی مالک اشتر زمان ما بود که با شهادتش نه تنها دل ایرانیان اندوهگین شد بلکه دل هزاران مرد و زن آزاده جهان را به درد آورد.

وی با بیان اینکه شهادت حق طبیعی سردار بود، اما رفتن او هم زود و هم سخت بود تصریح کرد: سردار سلیمانی مرد خدا، یک انسان پاک، خالص، متقی و یک انسان کامل بود.

این بانوی فرهنگی گیلانی با اشاره به اینکه بی‌شک فراغش بر همه ما سخت است، خاطر نشان کرد: اما مطمئنیم با ظهور آقا امام زمان(عج) او خواهد آمد و نام و یاد حاج قاسم در تاریخ ایران اسلامی و کشورهای اسلامی می‌ماند.

اقدامی در ادامه ترامپ را انسانی پست و حیوان صفت دانست و گفت: او باید بداند که ما نمی‌گذاریم خون شهید سلیمانی پایمال شود.

وی ادامه داد: من یک زن هستم، اما با این حال هر زمان رهبرم دستور جهاد دهد جانم را در راه انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش تقدیم خواهم کرد.

اقدامی گفت: جان را بهایی نیست برای مردان خدا و شهادت سعادت است پس چه بهتر که جانمان را برای رهبر عزیز و سلیمانی‌ها بدهیم.

وی با بیان اینکه انتقام خون فرمانده‌مان را می‌گیریم و ترامپ منتظر انتقام ما باشد اضافه کرد: من به‌عنوان یک بانوی ایرانی از همین جا فریاد بر می‌آورم که جانم فدای رهبر عزیزم و مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و تا اسراییل را در منطقه نابود نکنیم از پای نخواهیم نشست.

 

*هر کدام از ما یک سردار سلیمانی هستیم و می توانیم سردار سلیمانی های دیگری را پرورش دهیم

«معصومه پاداش ستوده» نیز در گفت و گو با خبرنگار شبستان با اینکه هنوز از شنیدن خبر شهادت سردار در شوک هستم، اظهار کرد: فکر می‌کنم دیواری که پشتم به آن تکیه داشت فرو ریخته است.

این فعال رسانه ای گیلان ‌شهید سردار سلیمانی را برای ایران مانند یک دیوار دانست که یک نقطه امن، و پشت و تکیه‌گاه مردم بود و افزود: در یک کلام خیلی به غرورش افتخار می‌کردم.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک تئوریسین مقاومت بود، افزود: به قدری از خبر شهادت زود هنگامش ناراحتم که واژه‌ها را برای توصیفش پیدا نمی‌کنم.

ستوده پاکی و فروتنی، پاک بازی و خدمت‌گزاری را از جمله صفاتی دانست که در چهره‌اش دیده می‌شود و ادامه داد: بی‌شک شایسته و لایق دریافت مدال فتح، شجاعت و ذوالفقاری که مقام معظم رهبری به ایشان اعطا کردند، بود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن بداند که با این اقدامش از ما چیزی کم نمی شود، خاطرنشان کرد: دشمن نمی‌داند اکنون هر کدام از ما یک سردار سلیمانی هستیم و می‌توانیم سردار سلیمانی‌های دیگری را پرورش دهیم.

ستوده با بیان اینکه در حال حاضر  منتظر اعلام جهاد از سوی مقام معظم رهبری هستیم، گفت: اگر اعلام جهاد از زبان رهبر جاری شود اولین کسی خواهم بود که از بانوان گیلان به پاخواهم خواست.

وی تصریح کرد: خونم به جوش آمده و با رگ‌هایم درد را احساس می‌کنم چرا که آمریکا مانند همیشه حماقت خود را نشان داد و حواسش به سخنان رهبری که فرمودند: «زمان بزن در رو تمام شده است» نبود.

ستوده افزود: ما امیدواریم دشمن بعد از مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی، جوابش را بگیرد.

وی در ادامه به یکی از سخنرانی های اخیر سردار سلیمانی اشاره کرد که ادبیات تهدید آمیز ترامپ را«ادبیات کاباره چی» و قمار باز نام برد و گفت: این لغت کاملا لایق و برازنده ریس‌جمهور دیوانه‌ای است که جنون در چهره‌اش مشخص است.

ستوده با اشاره به اینکه دولت آمریکا همیشه ما را تروریست می‌نامد اما چطور خودش در خاک یک کشور دیگر و سردار کشور دیگری را ترور می‌کند، اظهار کرد: ترامپ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان تروریست در لیست تحریم قرار داده در حالی که خودش دستور می‌دهد در کشور دیگری، مامور ارشد یک کشور دیگر را به شهادت برسانند.

وی با بیان اینکه روانشناسان دنیا می‌بایست کسانی را که می‌خواهند در رده‌های بالای حکومتی دنیا بنشینند مورد معاینات و آزمایش‌های سلامت روانی قرار دهند، گفت: ما برای اداره آینده جهان هر کسی را نمی‌توانیم در هر جایگاهی بنشانیم.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار