کد خبر : 28041
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مرداد 1397- 31: 17

احتکار کنندگان کالاها خائن به ملت و نظام هستند

احتکار کنندگان کالاها خائن به ملت و نظام هستند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: در جنگ اقتصادی باید مسئولان و مجریان نظام به کمک مردم بیایند و مردم نیز به دستگاه‌ها کمک کنند، چه لزومی دارد افرادی کالاها و اجناس مردم را احتکار کنند که این عین خیانت به‌نظام و ملت است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن تسخیری عصر دیروز در مراسم یادواره ۳۳ شهید والامقام قاسم‌آباد علیا در مسجد خانسر اظهار کرد: رعایت چهاراصل ولایت مداری، حفظ جان ولی‌فقیه، مقاومت و تحمل در برابر سختی‌ها و عصبانی کردن دشمن موجب بقا و دوام انقلاب اسلامی می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت پیروی از ولایت‌فقیه و اطاعت‌پذیری مردم از ولی‌فقیه افزود: اگر به اصل ولایت مداری اهتمام نشود حوادثی اتفاق خواهد افتاد و انقلاب اسلامی آسیب می‌بیند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در مسئله برجام بعضی از افراد از خطوط قرمز عبور کردند تصریح کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری فتنه خط قرمز نظام است حال باید دید آن‌هایی که دم از ولایت می‌زنند و ادعای ولایت‌پذیری دارند چقدر اطاعت‌پذیری دارند و چرا بعضی از فتنه گران را در مسندهای استان مسئولیت دادند.

وی با اشاره به اینکه فتنه گران انقلاب ما را به مرز فروپاشی بردند گفت: فتنه مرز انقلاب و ضدانقلاب است و کسی که در فتنه نقش داشت حق نداریم در جمهوری اسلامی به او مسئولیت بدهیم.

تسخیری با اشاره به نقش قوای سه‌گانه در کشور افزود: اینکه بعضی افراد می‌گویند چرا مقام معظم رهبری در مسائل مهم کشوری دخالت نمی‌کند باید گفت اگر بنا باشد همه کارها از سوی رهبر انجام شود قوای سه‌گانه کشور چه‌کاره هستند.

وی با تأکید به اینکه مردم باید مانند نگینی دور امام بگردند و در برابر سختی‌ها مقاومت و تحمل داشته باشند بیان کرد: بعضی از حزب الهی‌ها عدول کرده و به سمت دلار رفته‌اند مگر انقلاب ما از آغاز انقلاب دلار بود؟

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: امروز پشت دیوارهای بلند رژیم صهیونیستی، صدای افغانی، پاکستانی، ایرانی، حزب‌الله لبنان شنیده می‌شود و انقلاب ما به تمام جهان صادرشده که این مسئله دشمن را عصبانی و زمین‌گیر کرده است.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ما تصریح کرد: در جنگ اقتصادی باید مسئولان و مجریان نظام به کمک مردم بیایند و مردم نیز به دستگاه‌ها کمک کنند، چه لزومی دارد افرادی کالاها و اجناس مردم را احتکار کنند که این عین خیانت به‌نظام و ملت است.

تسخیری با اشاره به اینکه گرسنگی، تشنگی و فشارهای اقتصادی و سیاسی هیچ‌گاه بر ملت ایران تأثیرگذار نبوده و دست از ولایت مداری برنمی‌دارند خاطرنشان کرد: ایستادگی و مقاومت ملت ایران دشمن نظام جمهوری اسلامی را عصبانی کرده به‌طوری‌که امروز ما عربده‌های رئیس‌جمهور آمریکا را می‌شنویم.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی عهد کرده‌اند که انقلاب ما را نابود کنند اما ملت آزاده ما در برابر همه توطئه‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس ایستادگی خواهد کرد و در این جنگ اقتصادی که دشمن امروز آغاز کرده از ملت ایران شکست خواهند خورد./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار