کد خبر : 16904
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1396- 02: 18

احساس شرم میکنم که برخی از نمایندگان گیلانی با حمایت ما به مجلس رفتند

احساس شرم میکنم که برخی از نمایندگان گیلانی با حمایت ما به مجلس رفتند

دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان گیلان بابیان اینکه جای تأسف است از افرادی که عکس سلفی می‌گیرند به‌عنوان نمایندگان خود نام ببریم گفت: این نوع نمایندگان با رفتار خود عزت و افتخار ملت ایران را با زیر سؤال می‌برند.

به گزارش گیلانستان، نظرعلی علیزاده امروز در گفت‌وگویی، با اشاره به‌عکس گرفتن تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با فدریکا موگرینی، نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی اظهار کرد: متأسفیم برای افرادی که از پله‌های انقلاب استفاده کرده و بالا آمدند و امروز چنین حرکات زشتی انجام می‌دهند.

دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان گیلان اعلام داشت: برای آن دسته از نمایندگان نیز بسیار متأسفم که حرکات سخیف و زشت نمایندگان سلفی بگیر را به این شکل توجیه می‌کنند و به افرادی که این موضوع را مطرح می‌کنند لقب صهیونیست می‌دهند.

علیزاده بابیان اینکه نمایندگان باید پاسخ دهند که چرا چنین سخن می‌گویند و چرا چنین موضع‌گیری می‌کنند افزود: آیا واقعاً این افراد نمایندگان ملت هستند و آیا نمایندگان ملت این اجازه را دارند که هر طور بخواهند موضع‌گیری کنند و پیشروی کنند.

وی با تأکید بر اینکه جای بسی تأسف است از افرادی که عکس سلفی می‌گیرند به‌عنوان نمایندگان خود نام ببریم گفت: این نوع نمایندگان همه عزت و افتخار ملت ایران را با نیت پلید خود که جز رسیدن به آمال و آرزوهای دنیایی خود نیست زیر سؤال می‌برند.

علیزاده بابیان اینکه اگر امثال شهید حججی که سر خود را تقدیم انقلاب کردند وجود نداشتند این‌گونه نمایندگان را باید در کدام مکان‌ها پیدا می‌کردیم افزود: امثال این نمایندگان برای رسیدن به آمال خود دست به هر اقدامی می‌زنند.

وی بیان کرد: نمایندگانی که اعمال نمایندگان سلفی بگیر را توجیه کردند باید پاسخگو باشند چون این امر به‌طورقطع عکس‌العمل نیروهای انقلابی و خانواده‌های معظم شهدا را در پی خواهد داشت.

دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان گیلان خاطرنشان کرد: نمایندگان بر این تفکر نباشند که هر طوری خواستند نظر بدهند و ارزش‌های انقلاب را زیر سؤال ببرند و آرمان‌های انقلاب را به‌گونه‌ای دیگر تعریف کنند.

وی با اشاره به اینکه آیا این نمایندگان فکر نمی‌کنند با این رفتار خود باعث می‌شوند تا جوان انقلابی و عزیزی که عرصه‌های مختلف انقلاب را ندیده است بر این تفکر باشد که مسیر انقلاب این‌گونه است گفت: جوانان و ملت بزرگ ایران مسیرهای انحرافی که امروز جلوی پایشان گذاشته‌شده را به‌خوبی تشخیص می‌دهند.

دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان گیلان بابیان اینکه احساس شرمندگی می‌کنم که از همین افراد حمایت کردیم تا نمایندگان استان ما باشند تصریح کرد: انسان از حرکات این نمایندگان در مقابل سربریده شهید حججی و بدن تکه‌پاره و تیرخورده شهید عشوری شرم می‌کند.

علیزاده با تأکید بر اینکه نمایندگان سلفی بگیر چه پاسخی برای شهدای مدافع حرم و چه پاسخی برای خانواده‌های معظم شهدا دارند اعلام کرد: آیا این نمایندگان در مقابل افرادی که برای انقلاب و اسلام تکه‌پاره می‌شوند خجالت نمی‌کشند.

دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان گیلان بابیان اینکه این نمایندگان باید خود را اصلاح کنند و در مقابل افکار عمومی نیز پاسخگو باشند بیان کرد: این نمایندگان باید توضیح دهند که این چه حرکاتی است که انجام می‌دهند و چه سخنانی است که بر زبان جاری می‌کنند.

علیزاده با اشاره به اینکه از این مسئله نمی‌گذریم و به‌طورقطع دلایل آن را نیز مطالبه می‌کنیم تصریح کرد: نمایندگانی که سلفی گرفتن نمایندگان مجلس را توجیه کردند باید حرف‌های خود را پس بگیرند.

وی بابیان اینکه مدتی است برخی از نمایندگان ما در داخل استان هر سخنی را می‌گویند و هر عملی را مرتکب می‌شوند افزود: از شهدا، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عذرخواهی می‌کنم که افرادی به این شکل آرمان‌های انقلاب را نادیده می‌گیرند.

به گزارش فارس، پس از برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری در مجلس، برخی نمایندگان مجلس در اقدامی عجیب و دور از شأن نمایندگی به گرفتن سلفی با فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پرداختند.

همچنین یکی از نمایندگان استان ضمن توجیه عمل نمایندگان سلفی بگیر منتقدان به آن‌ها را دارای افکار صهیونیستی خواند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار