کد خبر : 13248
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396- 13: 22

از لیست “حامیان انقلاب اسلامی و خادمان شهر رشت” حمایت می کنیم

از  لیست “حامیان انقلاب اسلامی و خادمان شهر رشت” حمایت می کنیم

لیست نهایی اعلام شده تحت عنوان ، لیست حامیان انقلاب اسلامی،خادمان شهر رشت، مورد تایید و حمایت می باشد.

به گزارش گیلانستان، بیانیه شورای جوانان انقلابی رشت پیرامون انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم سالاری دینی با شرکت مردم، حضور مردم، اراده مردم، ارتباط فکری و عقلانی و عاطفی مردم با تحولات کشور صورت می گیرد؛ این هم جز با یک انتخابات صحیح و همگانی و مشارکت وسیع مردم ممکن نیست.(مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای)

جوانان مومن وانقلابی شهر رشت
سلام و درود خدا بر شما
از اینڪه به منتخبین خود در شورای جوانان انقلابی رشت اعتماد ڪرده و آنها را بعنوان نمایندگان خود جهت استیفای حقوق جوانان، مشارڪت جوانان در تصمیم گیری های مهم سیاسی شهر و پیگیری مطالبات جبهه انقلاب برگزیدید از شما سپاسگزاریم و امیدواریم بتوانیم پاسخ این اعتماد را به نحو احسن و شایسته بدهیم.
به استحضار می رساند این شورا طی نشست های مستمر خود چندین برنامه را بصورت همزمان در دستورڪار خودقرارداد ڪه از جمله آنها می توان به تدوین آیین نامه و برنامه یڪساله شورا و همراهی با فعالیت های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری جبهه انقلاب اشاره ڪرد.
لیڪن باتوجه به فرصت بسیار اندڪ تشڪیل شورای جوانان تا انتخابات شورای شهر، با تصمیم اعضاء، هفده نامزد جوان پنجمین دوره انتخابات شواری اسلامی شهر رشت ڪه اشتهار یا ادعای انقلابی گری داشتند از میان حدود سیصد ڪاندیدا انتخاب و با تڪ تڪ آنها جلساتی برگزار گردید.
در جلسات مذڪور، اعضای شورای جوانان با برنامه ها، دیدگاهها و میزان تسلط ڪاندیداها با مباحث و مشڪلات شهری آشنا ، سوالات ونقدهای خود را مطرح نمودند.
پس از برگزاری یڪ هفته جلسات فشرده و بااستفاده از روشهای مبتنی بر ارزیابی و امتیازدهی به مدعوین، یازده نفر از ڪاندیدا هایی ڪه بالاترین امتیاز را ڪسب ڪرده بودند مشخص و بعنوان لیست پیشنهادی شورای جوانان انقلابی شهر رشت در اختیار شورای یاران انقلاب اسلامی قرارگرفت تا در ڪنار ۲۴لیست از مناطق ۲۴گانه شهر، به یڪ تجمیع وخروجی واحد برسد ڪه نهایتا نتیجه را همگان شاهد هستند.
به جوانان عزیز این اطمینان داده می شود ڪه لیست اعلام شده در رسانه ها حاصل اشتراڪ ۲۴ لیست مناطق و یڪ لیست جوانان بوده نه صرفا لیست شورای جوانان انقلابی شهر رشت.
بنابر ضرورت وحدت در شرایط حساس ڪنونی شهر و حضور عناصر فتنه در انتخابات، و علی رغم اینڪه برخی از منتخبین شورای جوانان نتوانستند حائز اڪثریت آرای مناطق ۲۴گانه شده و به لیست نهایی راه یابند، لیست نهایی اعلام شده تحت عنوان ، لیست حامیان انقلاب اسلامی و خادمان شهر رشت، مورد تایید و حمایت می باشد.
لذا از جوانان عزیز، دغدغه مند ودلسوز شهرباران خواستاریم ڪه مصالح عمومی را بر دیدگاه‌های شخصی ارجحیت داده تا گام اول این ائتلاف به ڪام مردم شیرین شود.
والعاقبة للمتقین.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶
شورای جوانان انقلابی رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار