کد خبر : 77218
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1400- 58: 17

به مناسبت روز بزرگداشت شهدا؛

از یادمان «شهدای محله چله خانه» رشت رونمایی شد

از یادمان «شهدای محله چله خانه» رشت رونمایی شد

مراسم رونمایی از یادمان شهدای محله چله خانه به همت شهرداری منطقه دو رشت به مناسبت ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا در جوار مزار دکتر حشمت برگزار شد.

به گزارش گیلانستان، نادر حسینی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت در این مراسم، با قدردانی از نگاه فرهنگی مدیریت منطقه دو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: همه مسئولان موظفند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا یک تکلیف است تصریح کرد: ما امنیت، آزادی، اقتدار و تمامی پیشرفت ها و داشته هایمان را مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا هستیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت، با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود گفت: شهدا عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند و باید آرمان های شهدا را در جامعه ترویج دهیم.

یوسف یزدانی، مدیر منطقه دو شهرداری رشت نیز، با گرامیداشت ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا اظهار کرد: منطقه دو شهرداری رشت این توفیق را دارد با رونمایی از یادمان شهدای محله چله خانه سهم کوچکی در ترویج و پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت ایفا کند.

وی ادامه داد: شهدا مایه فخر و مباهات ایران اسلامی هستند و امروز امنیت و آرامش خود را مدیون این عزیزان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین روزافروزی، امام جماعت مسجد محمد رسول الله(ص) چله خانه نیز در این مراسم تصریح کرد: شهدا افتخار و زینت محله هستند لذا باید همواره روح پاک و بلند شهیدان را نظاره گر اعمال خود بدانیم و شرمنده مجاهدت هایی باشیم که به جان خریدند تا امروز سربلند و عزتمند زندگی کنیم.

سروان بختیاری، فرمانده حوزه دو سپاه شهرستان رشت نیز در این مراسم با گرامیداشت روز شهدا اظهار کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس برای جامعه به ویژه نسل جوان تببین شود.

وی با اشاره به اینکه دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا همواره در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد ابراز کرد: همه ما وظیفه داریم که خانواده شهدا را تکریم کنیم و یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم.

شهید ابراهیم سعدی، شهید رضا سعدی و شهید عیسی مهم کار خیراندیش سه شهید گرانقدر محله چله خانه بوده که یادمان این سه شهید گرانقدر به همت شهرداری منطقه دو و همزمان با ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا رونمایی شد.

یادمان «شهدای محله چله خانه» رشت رونمایی شد

 

یادمان «شهدای محله چله خانه» رشت رونمایی شد

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار