کد خبر : 10977
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 فروردین 1396- 48: 10

استاندار گیلان مدیران ناکارآمد را از صحنه مدیریت حذف کند

استاندار گیلان مدیران ناکارآمد را از صحنه مدیریت حذف کند

رییس مجمع نمایندگان گیلان گفت: استاندار گیلان مدیران ناکارآمد را از مدیریت گیلان حذف کند و ما بارها این تذکر را به استاندار داده ایم.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی در گفت و گویی با بیان اینکه استان گیلان در حوزه های مختلف از ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی برخوردار است، اظهار کرد: پتانسیل ها و ظرفیت های گیلان در حوزه های کشاورزی و در بخش صنعت قابل لمس و مشاهده است.

وی با تأکید بر اینکه متأسفانه مدیران استان نسبت به این پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در استان بی تفاوت هستند، اضافه کرد: توجهی به این ظرفیت ها در سال های اخیر صورت نگرفته است.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به این موضوع که  مدیران استان گیلان به روزمرگی دچار شده اند، تصریح کرد: تحول جدیدی در برنامه های اجرایی آنها دیده نمی شود.

عباسی با بیان اینکه استاندار گیلان مدیران ناکارآمد را از صحنه مدیریت گیلان حذف کند، اظهار کرد: بارها این تذکر را به استاندار داده ایم تا این امر را محقق کند./ دیار باران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسین دوشنبه , ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

سلام
ضمن عرض خداقوت وارزوی سلامتی
چراجوانان قادیر ومدیر ودلسوز روستا وعشایر درمدیریت نیستن فقط بندها موجودبایدباشن وبازنشتگان وسفارش شدگان بخدای واحد شماانتخاب شده های مردم مسولیددرمحضر عالم

رفتن به نوار ابزار