کد خبر : 30377
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آبان 1397- 34: 21

استاندار گیلان یکی از ۳۰ گزینه تصدی بر شهرداری تهران؟!

استاندار گیلان یکی از ۳۰ گزینه تصدی بر شهرداری تهران؟!

در میان ۳۰ گزینه تصدی بر شهرداری تهران اما نام مصطفی سالاری، استاندار گیلان هم به چشم می خورد. سالاری در جریان انتخابات ریاست جمهوری یازدهم مسئول هماهنگ‌کننده ستادهای انتخاباتی در مناطق جنوب کشور بود و در ۱۳ آذر ۱۳۹۲ به عنوان استاندار بوشهر در دولت یازدهم معرفی شد تا جوانترین استاندار دولت روحانی باشد.

به گزارش گیلانستان سخنگوی شورای شهر تهران در اولین نشست هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران از ۳۰ گزینه تصدی بر شهرداری تهران رونمایی کرد.

وی با بیان اینکه در مرحله بعدی یک رای‌گیری مخفی به عمل می‌آید که هر کدام از اعضا به ۵ نفر رای خواهند داد و در نهایت ۵ نفری که باید به صحن بیایند و برنامه‌هایشان را رائه کنند مشخص شوند، گفت: طبق زمانبندی مشخص شده بناست این رای‌گیری روز شنبه ۱۲ آبان انجام شود و روز شنبه ۱۹ آبان، این ۵ نفر برنامه خودشان را بر اساس برنامه ۵ ساله سوم شهرداری به هیئت رئیسه ارائه می‌دهند همچنین روز یکشنبه ۲۰ آبان نیز یک در دو جلسه کاری صبح و بعد از ظهر هر کدام از این ۵ گزینه یک ساعت زمان در اختیار دارند تا نقطه نظراتشان را مطرح کنند. بعد از اینکه هر کدام از این افراد برنامه‌های اجرایی خود را مطرح کردند جلسه پرسش و پاسخی برگزار و بقیه فرایند طی می‌شود.

وی در مورد مهمترین معیارهای انتخاب لیست ۳۰ نفره برای شهرداری تهران تصریح کرد: این ۳۰ نفر پیشنهادات اولیه اعضای شورا هستند و از این مرحله به بعد در مورد افراد بحث خواهد شد.

در میان  ۳۰ گزینه تصدی بر شهرداری تهران اما نام مصطفی سالاری، استاندار گیلان هم به چشم می خورد. سالاری در جریان انتخابات ریاست جمهوری یازدهم مسئول هماهنگ‌کننده ستادهای انتخاباتی در مناطق جنوب کشور بود و در ۱۳ آذر ۱۳۹۲ به عنوان استاندار بوشهر در دولت یازدهم معرفی شد تا جوانترین استاندار دولت روحانی باشد.

گفتنی است محسن هاشمی رفسنجانی، تقوی‌نژاد، الهه کولایی، حسینی مکارم، علی‌اوسط هاشمی، مناف هاشمی، مقدس‌زاده، علی ربیعی، محسن پورسیدآقایی، معصومه ابتکار، حجت  میرزایی، اردکانیان، عباس آخوندی، نصرالله جهانگرد، مصطفی سلیمی، مولاوردی، مصطفی موسوی لاری، ایرج موذی، مصطفی سالاری، جواد امام، حمید ایمانی، غلامرضا انصاری، کشت‌پور، شیخ، صادق خرازی، خواجه نصیر، علی اصغر احمدی، انصاری لاری، پیروز حناجی و واعظ مهدوی ۳۰ گزینه تصدی بر شهرداری تهران هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار