کد خبر : 35493
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 فروردین 1398- 47: 10

فرماندار فومن خبر داد:

اقامت بیش از ۳۵۰ هزار مسافر نوروزی در شهرستان فومن

اقامت بیش از ۳۵۰ هزار مسافر نوروزی در شهرستان فومن

فرماندار فومن با اشاره به کاهش ورود مسافران نوروزی به این شهرستان، گفت: در طول تعطیلات نوروز ۳۵۰ هزار و ۶۳۲ نفر در شهرستان فومن اقامت کردند.

به گزارش گیلانستان محمود قاسم نژاد با اشاره به کاهش حضور گردشگران به شهرستان فومن در نوروز امسال، اظهار کرد: علت اصلی این کاهش شرایط نامساعد جوی و درگیری اکثر استان‌ها با بارش‌های سیل آسا بوده است.

وی به برخی آمارها در این زمینه اشاره کرد و گفت: از زمان آغاز مسافرت‌های نوروزی از ۲۷ اسفند سال گذشته تا ۱۶ فروردین امسال ۳۵۰ هزار و ۶۳۲ نفر در شهرستان فومن اقامت کردند.

فرماندار فومن ادامه داد: از این تعداد ۷ هزار و ۳۰۰ نفر در هتل، ۹ هزار و ۲۰۰ نفر در هتل آپارتمان، دو هزار نفر در مهمانپذیرها، ۲ هزار نفر در مجتمع‌های بوم گردی، دو هزار و ۵۰۰ نفر در مجتمع‌های گردشگری، ۵۵ هزار نفر در خانه مسافرهای دارای مجوز، هزار نفر در اقامتگاه‌های موقت، ۲۳۰۰ نفر در کمپ‌های موقت و بیش از ۴۰ هزار نفر در چادرهای مسافرتی اقامت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تنها ۲ درصد از این آمار مربوط به ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان فومن است، گفت: در این مدت ۱۷۳ هزار نفر از مراکز تاریخی و تفریحی شهرستان فومن بازدید کردند.

قاسم نژاد همچنین به بازدید از ۸۸ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: ۶۱ هزار نفر از جاذبه‌های طبیعی و ۲۵ هزار نفر نیز از جاذبه‌های دست ساز شهرستان فومن بازی عمل آوردند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار