کد خبر : 9586
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395- 47: 16

آمادگی انزلی از مسافران نوروزی

آمادگی انزلی از مسافران نوروزی

فرماندار انزلی با بیان اینکه مرخصی تمام رؤسای اداره‌های این شهرستان در نوروز ۹۶ لغو است گفت: انزلی آماده استقبال از مسافران نوروزی می‌شود.

به گزارش گیلانستان، میر شمس مومنی‌زاده ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی تسهیلات سفر نوروزی این شهرستان اظهار کرد: انزلی از شهرستان‌های مهم و گردشگرپذیر استان و کشور است.

وی با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروز مرخصی تمام روسای اداره‌های شهرستان لغو است، افزود: آراستگی و نظافت و زیباسازی تمام نقاط شهرستان در ایام نوروز بسیار اهمیت دارد و ورودی و خروجی و معابر عمومی باید برای شهروندان و مسافران تمیز باشد.

فرماندار انزلی با بیان اینکه در چهارشنبه سوری باید برنامه‌ریزی وجود داشته باشد تا کسی آسیب نبیند، گفت: نیروی انتظامی و راهور از اکنون برای سهولت حمل و نقل و تردد در شهر برنامه داشته باشند تا خللی در تردد مردم وارد نشود.

وی روستاهای گردشگری انزلی را دارای محوریت‌های ساحلی دانست و گفت: شوراها و دهیاران نیز فعال‌تر از پیش باید پای کار باشند و واحدهای بهداشتی و درمانی، مخابرات، برق و گاز و دستگاه‌های خدماتی که مردم به آن نیاز دارند در آماده‌باش باشند.

مومنی‌زاده با تصریح بر اینکه طرح‌های ساحلی در روستاها و شهرها آماده پذیرایی از گردشگران باشد، بیان کرد: ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی شهرستان انزلی برای گردشگران برپا می‌شود و جایگاه‌های عرضه سوخت و سی‌.ان‌.جی به‌ویژه سرویس‌های بهداشتی آنها برای استفاده از مسافران آماده باشد.

وی از پلیس راه و راهور خواست تا برای کاهش ترافیک برنامه‌ریزی داشته باشند و بیان کرد: عبور موقت از کمربندی انزلی برای کاهش بار ترافیک در نوروز ۹۶ صورت می‌گیرد اما نحوه استفاده از آن متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

فرماندار انزلی با اشاره به اینکه این شهرستان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است، یادآور شد: اماکن پذیرایی، اقامتی و بهداشت مواد غذایی در این ایام از حساسیت بیشتری برخوردار بوده و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار