کد خبر : 18822
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1396- 32: 9

امر به معروف در رشت باز هم قربانی گرفت/ ضرب و شتم یکی روحانی جوان! + جزئیات

امر به معروف در رشت باز هم قربانی گرفت/ ضرب و شتم یکی روحانی جوان! + جزئیات

راننده و سرنشینان از خودرو پیاده شده و تاجایی که راه داشتند، این طلبه جوان را کتک زده و ضرب و شتم نمودند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان، امر به معروف و نهی از منکر باز هم در گیلان قربانی گرفت و همچنان هیچ ارگانی حامی جوانان و مردم دیندار و دغدغه مند در این زمینه نیست.

بنا بر این گزارش شامگاه پنجشنبه در سه راهی خیابان حمیدیان جنب سپاه قدس گیلان حجت الاسلام مهدی غلامی پور یکی از روحانیون جوان شهر به راننده و سرنشینان خودرویی که صدای ضبط ماشینشان را برای گوش دادن به موسیقی و ترانه ای حرام بسیار بلند کرده بودند، به منظور حفظ حرمت شبهای محرم و عزاداری سیدالشهدا(ع) تذکری لسانی به آنان داده و خواستار کم کردن صدای موسیقی شد.

بعد از این امر به معروف و نهی از منکر، راننده و سرنشینان از خودرو پیاده شده و تاجایی که راه داشتند، این طلبه جوان را کتک زده و ضرب و شتم نمودند.

این حادثه تلخ اگرچه پیگیری مسئولین ذیربط جهت برخورد قاطع با اراذل و اوباش شهر را می طلبد، اما از کم کاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هم نباید غافل شد.

مردم مومن و دلسوز شهر از این ستاد که ریاستش بر عهده امام جمعه محترم رشت است، انتظار دارند با انتخاب یک دبیر بومی و تمام وقت که بتواند شبانه روز پیگیر مطالبات برحق دینداران و آمران به معروف باشد، فضا را برای جولان هنجارشکنان و اراذل و اوباش تنگ و ناممکن نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار