کد خبر : 22936
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1396- 05: 22

امیدواریم معاون جدید سیاسی فرد عاقلی باشد/ تذکر به وزیر کشور بابت انتصابات غیرقانونی در گیلان

امیدواریم معاون جدید سیاسی فرد عاقلی باشد/ تذکر به وزیر کشور بابت انتصابات غیرقانونی در گیلان

نماینده مردم شهرستان رشت گفت: افرادی که هیچ گونه رابطه استخدامی با وزارت کشور ندارند چرا باید مسئولیت های بزرگی در استانداری بگیرند در حالی که خلاف قانون است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، جبار کوچکی نژاد پیش از ظهر امروز در نشستی خبری با جمعی از اصحاب رسانه استان گیلان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول این چهار دهه همواره با فرازها و فرودهایی همراه بوده است؛ جمهوری اسلامی در کنار پیشرفت‌های چشمگیرش، نقاط ضعفی نیز داشته که دشمنان عمدتاً آن‌ها را برجسته می‌کنند و ما باید تلاش کنیم تا پیشرفت‌ها را به طور روشن برای مردم بیان کنیم.

رئیس فراکسیون مطبوعات، رسانه ملی و فضای مجازی با بیان این که در زمینه های مختلف توانستیم دشمنان را در این ۴۰ سال زمین گیر کنیم، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران توانست معاندین و منافقین را از کشور بیرون کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات بزرگ ما “حجمی” و “چاق” شدن بیش از حد دولت است، تصریح کرد: وقتی ما یک دولت تنبل و حجیم داشته باشیم بیکاری زیاد میشود. در قانون برنامه ششم آمده است که دولت باید ۱۵ درصد کوچک شود.

وی با اشاره به برنامه های فراکسیون مطبوعات، رسانه ملی و فضای مجازی، افزود: شورای عالی فضای مجازی نتوانست دغدغه مقام معظم رهبری را حل کند و ما در این فراکسیون قصد برطرف کردن مشکلات و معضلات موجود را داریم.

کوچکی نژاد با اشاره به واردات بی رویه کالا و محصولات کشاورزی به کشور ابراز نمود: قاچاق، کمر اقتصاد ما را می‌شکند. دولت هم در واردات حرص زیادی دارد و عده ای از قبل این واردات سود کلانی می‌برند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عزل و نصب ها و انتصابات اخیر در استانداری اذعان داشت: انتصابات در گیلان گاهی اوقات عرفی و قانونی نیست. بنده سوالی از وزیر کشور کردم و ایشان باید به مجلس بیاید و پاسخگو باشد؛ افرادی که هیچ گونه رابطه استخدامی با وزارت کشور ندارند چرا باید مسئولیت های بزرگی در استانداری بگیرند در حالی که خلاف قانون است.

وی با بیان اینکه امیدواریم معاون جدید سیاسی امنیتی گیلان فرد عاقلی باشد، ادامه داد: معاون جدید باید شرایط استان را درک کرده و در جهت دغدغه همه نیروهای انقلابی حرکت کند. معاون سیاسی قبلی عملکرد نامطلوبی داشت و کارنامه بدی از خود به جا گذاشت و به اعتقاد بنده استانداری را به شکل حزبی اداره کرد و این امر مدت ها مورد اعتراض نمایندگان بود.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه وزیر کشور زمان انتصاب استاندار گیلان به ما تعهد داد که در اولین فرصت معاون سیاسی را بر کنار کند اما این موضوع خیلی طول کشید، گفت: ما انتظار داشتیم یک معاون سیاسی بومی در چهارچوب تعریف اعتدالی خود دولت منصوب شود و از توانمندی نیروهای گیلانی استفاده گردد. از وزیر انتظار داشتیم حالا که استاندار فردی غیر بومی است، حداقل معاونین ایشان از نیروهای باتجربه بومی انتخاب می‌شد. ما نمایندگان این گله مندی را از وزیر کشور داریم.

نماینده مردم شهرستان رشت در پایان تاکید کرد: معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری گیلان باید بداند در استانی حضور پیدا کرده که اثرگزاری زیادی در سیاست و اقتصاد کشور دارد و برای پیشرفت استان باید از توان مندی همه نیروهای دلسوز بهره گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار