کد خبر : 34518
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اسفند 1397- 02: 12

شرق گیلان آماده استقبال از کاروان تدبیر و امید:

امید دشمن به ایجاد فاصله بین دولت و ملت با استقبال پرشور به یأس تبدیل می‌شود

امید دشمن به ایجاد فاصله بین دولت و ملت با استقبال پرشور به یأس تبدیل می‌شود

رنجبر در راستای اطاعت از فرامین رهبری برای حمایت از دولت، از آحاد مردم شهرستان لنگرود خواست در مراسم استقبال عمومی از رئیس‌جمهوری در ورزشگاه تختی لاهیجان حضور و با استقبال پرشور خود، حماسه دیگری را رقم بزنند.

به گزارش گیلانستان  «محمد رنجبر نیاول» ضمن تاکید بر استقبال پرشور و باشکوه مردم گیلان از کاروان تدبیر و امید، گفت: گیلانی‌های خونگرم و میهمان‌نواز بار دیگر با استقبال خاطره‌انگیز از رئیس جمهوری و هیات دولت ثابت می‌کنند که قدرشناس دولت هستند.

 

سرپرست فرمانداری لنگرود استقبال پرشور از رئیس جمهوری را نشان دهنده همراهی مردم با دولت دانست و افزود: حضور اقشار مختلف مردم در استقبال از سفر دولت تدبیر و امید، جلوه‌ای زیبا از همراهی مردم و دولت و اقتدار ایران اسلامی را اثبات می‌کند.

 

رنجبر با بیان اینکه شرق گیلان آماده استقبال از رئیس‌جمهور است، اظهار کرد: وعده دیدار ما با رئیس‌جمهور محبوب به سرزمین گیل و دیلم (چهارشنبه،۱۵ اسفند) در ورزشگاه تختی لاهیجان است که حضور پرشور  مردم گیلان حماسه دیگری در استقبال از کاروان تدبیر و امید را رقم می‌زند.

 

سرپرست فرمانداری لنگرود در راستای اطاعت از فرامین رهبری برای حمایت از دولت، از آحاد مردم شهرستان لنگرود خواست در مراسم استقبال عمومی از رئیس‌جمهوری در ورزشگاه تختی لاهیجان حضور یافته و مهمان‌نوازی اهالی این استان را در استقبال از کاروان تدبیر و امید به منصه ظهور برسانند.

 

رنجبر تاکید کرد: حضور پرشور مردم گیلان از رئیس‌جمهور و هیئت دولت، امید دشمنان برای ایجاد فاصله بین دولت و ملت را به یأس تبدیل و مشکلات کشور نیز با همراهی مردم مرتفع می‌شود.

 

سرپرست فرمانداری لنگرود ادامه داد: دولت روحانی در اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب هیچ‌گاه خود را بی‌نیاز از حمایت مردم ندانسته و در این برهه حساس که دشمنان در تلاش هستند بین مردم و نظام شکاف ایجاد کنند با حضور در بین مردم نقشه دشمنان را خنثی می‌کند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار