کد خبر : 32948
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

اگر خانواده‌ای از شهدای مدافع حرم هنوز خانه ندارند، باید به حال مسئولین گریست/ لزوم عذرخواهی عضو شورای رشت از خانواده‌های شهدا

اگر خانواده‌ای از شهدای مدافع حرم هنوز خانه ندارند، باید به حال مسئولین گریست/ لزوم عذرخواهی عضو شورای رشت از خانواده‌های شهدا

اگر خانواده ای از شهدای مدافع حرم باشد که هنوز خانه ندارند، باید به حال مسئولان آن شهر و بالاخص شهرداری و شورای شهر گریست که وظیفه ذاتی خود را انجام ندادند.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان/ سجاد بخشی: سلام خدا به شهدای مدافعان حرم که از همه چیز خود گذشتند…
اخیرا” یکی از اعضای شورای شهر رشت افاضه فرمودند که کمک مالی شهرداری به خانواده های مدافعان حرمِ فاقد مسکن موضوعیت ندارد و اجر این شهدا پایمال می شود!
به این برادر عزیز و غافل چند نکته را یادآور می شویم:
اولا” اگر خانواده ای از شهدای مدافع حرم باشد که هنوز خانه ندارند، باید به حال مسئولان آن شهر و بالاخص شهرداری و شورای شهر گریست که وظیفه ذاتی خود را انجام ندادند و کوتاهی نموده اند؛ اگر مسلمان و انقلابی نیز هستید که جرمتان سنگین تر خواهد شد.
ثانیا”:
حدود 22 شهید مدافع حرم داریم که تعدادی از آنها خانه دارند و فقط چند نفری هستند که فاقد مسکن هستند؛ اکنون که یک نهاد انقلابی مانند سپاه پا به عرصه ادای دِین به این خانواده ها گذاشته است، شما چگونه احساس دِین نمی کنید!!!
اگر کمی از خرجهای نجومی که برای مصارف غیر ضروری کم کنید، این مبلغ براحتی تامین خواهد شد.
ثالثا”:
جای بسی تاسف دارد که کسی که جان خود را در جهت حفظ این امنیت ایران عزیز و اماکن متبرکه شیعیان بذل نموده است، خانه ای از خود نداشته باشد “و این خود گواه مظلومیت شهدای مدافعان حرم است و یادمان نمی رود که همین شهدای مدافع حرم قبل از اعزامشان در روستاهای محروم مشغول خانه سازی برای محرومین در قالب بسیج سازندگی بودند…”
ما از خانواده شهدای مدافع حرم به جهت این سخنان شرم آور و نامعقول عذرخواهی می کنیم.
منتظر عذر خواهی و استغفار این عضو شورای شهر هستیم…
سجاد بخشی

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , 29 دی 1397 - 18:34

لطفا از یادداشت افراد صالح و سالمتری استفاده کنید…

رفتن به نوار ابزار