کد خبر : 12924
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1396- 38: 17

اگر شورا در انتخاب شهردار به درستی عمل کند، پیشرفت شهر در ابعاد مختلف رقم می خورد

اگر شورا در انتخاب شهردار به درستی عمل کند، پیشرفت شهر در ابعاد مختلف رقم می خورد

کاندیدای شورای شهر رشت گفت: موفقیت و شکست شورا بستگی به این دارد که چه کسی را با چه ویژگی، تخصص، توانمندی را به عنوان شهردار انتخاب می کنند.

به گزارش گیلانستان، محمد حسن عاقل منش در نشستی که با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی برگزار شد با تاکید بر مشارکت گسترده مردم در انتخابات اظهار داشت: ۲۹ اردیبهشت زمانی برای انجام تکلیف است و خوب است این تکلیف را با شناخت مناسب ادا کنیم.
وی با اشاره به اینکه جمعیت رشت در شب حدود ۷۰۰ هزار نفر است بیان کرد: این آمار در روز به بیش از یک میلیون نفر می رسد و رشت با توجه به تراکم و وسعت کم آن پس از تهران جزو متراکم ترین شهر های کشور محسوب می شود.
عضو دوره های دوم و سوم شورای اسلامی شهر رشت مدیریت در رشت را یک مدیریت سخت عنوان کرد و گفت: افرادی که به عنوان نماینده مردم در شورا انتخاب می شوند باید از شهر آگاهی کامل داشته باشند.
عاقل منش موفقیت و انحراف شورا را وابسته به انتخاب شهردار دانست و اظهار داشت: موفقیت و شکست شورا بستگی به این دارد که چه کسی را با چه ویژگی، تخصص، توانمندی را به عنوان شهردار انتخاب می کنند.
وی با ابراز اینکه میانگین تصدی شهرداران ۴ دوره شورا به طور متوسط یک سال است بیان کرد: این آمار جالب نیست و هر زمانی که ثبات مدیریت در شهرداری داشتیم اتفاقات مثبت زیادی رقم خورد.
رئیس سابق شورای شهر رشت احداث ۵ تقاطع غیر هم سطح در یک زمان، رصدخانه کوشیار گیلانی ، کمپینگ عینک، آزاد سازی حرایم رودخانه ها و تملک آن ها را از جمله اقدامات شورای دوره سوم رشت عنوان کرد.
عاقل منش تاکید کرد: اگر شورا در انتخاب شهردار به درستی عمل کند و ثبات مدیریتی در مجموعه شهرداری وجود داشته باشد پیشرفت شهر در ابعاد مختلف رقم می خورد.
وی با بیان اینکه برخی افراد با مقاصد خاص قصد ورود به شورا را دارند مطرح کرد: افراد نباید برای حل مشکلات شخصی خود به شورا وارد شوند و باید نگاهشان خدمت رسانی باشد و منافع خود را به منافع مردم مقدم ندانند.
نماینده ادوار مردم رشت در پارلمان شهری خاطرنشان کرد: اگر مردم شورایی همدل، همراه، هماهنگ ، متعهد و کارآمد را انتخاب کنند که اعتقاد به مسائل شورایی و جمع گرایی داشته باشند پیشرفت شهر در ابعاد مختلف رقم میخورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار