کد خبر : 21764
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1396- 47: 13

اگر مسئولان درست انتخاب نشوند، دشمن از همان جا نفوذ می‌کند/ انقلاب و ولایت فقیه خط قرمز ملت ایران

اگر مسئولان درست انتخاب نشوند، دشمن از همان جا نفوذ می‌کند/ انقلاب و ولایت فقیه خط قرمز ملت ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انقلاب و ولایت فقیه از خطوط قرمز ملت ایران است گفت: دشمن بداند تا زمانی که انقلابمان، تفکرمان و اندیشه مقابله با آمریکا را داریم دست از مبارزه با آمریکا برنخواهیم داشت.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام غلامرضا تسخیری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز (۱۷ دی) در تجمع مردم شهرستان رشت در محکومیت آشوب های اخیر با اشاره به دشمنی های بسیار علیه ایران اسلامی گفت: از زمان پیامبر اسلام جامعه رنگ معنویت گرفت و امروز شکل و هیبت انقلاب مانند دوران پیامبر است.

 

وی با اشاره به افزایش هجمه های دشمن علیه ایران اسلامی اذعان کرد: دشمن علیه انقلاب بسیج کرد تا انقلاب و اسلام را از بین ببرد، تمام نگرانی دشمن از ترویج اسلام ناب محمدی در دنیا است.

 

آیت الله تسخیری با بیان اینکه اسلام ناب محمدی در بسیاری از کشورهای جهان نفوذ کرده است تصریح کرد: دشمن درصدد است تا اسلام آمریکایی، عربستانی را ترویج دهد که برایش خطری نداشته باشد.

 

وی تاکید کرد: دشمن می داند این اسلام، اسلامی تاثیرگذار و کارآمد است و اگر این انقلاب دوام بیاورد جایی برای استکبار جهانی به ویژه آمریکا و ایادیش نخواهد ماند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به آشوب های اخیر کشور به واسطه استکبار و عوامل داخلی آن اظهار کرد: طرح دشمن در ایجاد آشوب و اغتشاشات ۱۰ ساله بود، فتنه اول در سال ۷۸ و فتنه دوم در سال ۸۸ بود و فتنه سوم برای سال ۹۸ طرح ریزی شده بود که وجود رخنه در کشور موجب بروز زودتر آن شد.

 

وی ادامه داد: دشمن در داخل کشور روزنه هایی دید و تصور کرد، می تواند از مشکلات معیشتی و اقتصادی استفاده و بر ملت بتازد، پس وارد عرصه مقابله با ملت شد، تا به خیال خام خود جمهوری اسلامی را از بین ببرد.

 

آیت الله تسخیری با اشاره به حمایت مردم از نظام و انقلاب افزود: ملت ایران اسلامی هر زمان که احساس کردند انقلابش در خطر است وارد عرصه شده و به مقابله با استکبار پرداختند.

 

وی ادامه داد: تا زمانی که انقلابمان، تفکرمان و اندیشه مقابله با آمریکا را داریم دست از مبارزه با آمریکا برنخواهیم داشت.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن هر ثانیه علیه ملت ایران اسلامی برنامه ریزی می کند افزود: امروز آمریکا می خواهد رخنه کند و رخنه در بدنه های نظام است.

 

وی ادامه داد: اگر مسئولان درست انتخاب و به کارگیری نشوند دشمن از همان جا نفوذ می کند، مسئولین اگر به مسئولیت های خود درست عمل نکنند مایه سواستفاده دشمن قرار گرفته و انقلاب خسارت می بیند. مسئولین باید برای ملت خدمت کرده و به جوانان و سرمایه داخلی اعتماد کنند.

 

حجت الاسلام تسخیری خطاب به آمریکا، منافقین و آشوبگران و فتنه گران گفت: اسلام، انقلاب و ولایت فقیه از خطوط قرمز ملت ایران است و هر کسی در هر لباس و پست و مقامی در مقابل خطوط قرمز بایستند ما با تمام وجود در مقابلش خواهیم ایستاد./ شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار