کد خبر : 2862
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394- 13: 23

ایکاش دوستان کمکمان میکردند تا دشمنان از برنامه “روز رشت” سوء استفاده نکنند/ بابت کوتاهی‌ها عذرخواهی می‌کنم

ایکاش دوستان کمکمان میکردند تا دشمنان از برنامه “روز رشت” سوء استفاده نکنند/ بابت کوتاهی‌ها عذرخواهی می‌کنم

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت گفت: ایکاش همه منتقدین و همکاران بزرگوار می آمدند جهت جلوگیری از سوء استفاده ها یک جلسه هم که شده با ما برگزار می کردند تا نمیگذاشتیم اینقدر با آبرو و فرهنگ شهرمان بازی شود.

مظفر نیکومنش نودهی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی “درگیلان” با اشاره به حواشی ۱۲دی و روز رشت اظهار کرد: بنده شخصاً در آن روز هیچ رقاصی و برنامه مسئله داری مشاهده نکردم زیرا ۵۱ نمایش و تئاتر گوناگون مذهبی و فرهنگی با تکیه بر آداب و رسوم برگزار شد و الا اگر کوچکترین موردی خلاف ارزشهای اسلامی در آنجا نظاره می کردم، بی درنگ و بلافاصله همانجا با عوامل و دست اندر کاران برخورد جدی می نمودم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با بیان اینکه برنامه مذکور دارای محاسن و معایبی بود که ایکاش دوستان ما به همه جوانب آن اشاره می کردند، خاطرنشان کرد: بعد از آن برنامه بنده دو بار جلسه فوری گذاشتم؛ یکبار با شخص شهردار و اعضای انجمن نمایش و بار دیگر با سازمان فرهنگی ورزشی نشست ویژه گذاشتم تا علت برخی از حواشی بررسی شود.

وی در ادامه بیان نمود: تمام سین برنامه ۱۲دی سه چهار روز قبل از مراسم در اختیار اعضای شورا قرار گرفت تا هم نظرشان را بیان کنند و هم با حضور خود شاهد برگزاری این ۵۱ نمایش و تئاتر باشند.

نیکومنش نودهی با تاکید بر اینکه حاضرم همه هستی ام را برای حفظ ارزشهای نظام و انقلاب فدا کنم، ابراز نمود: ایکاش همه منتقدین و همکاران بزرگواری که دغدغه فرهنگی دارند و از برگزاری آن مراسم بسیار ناراحت هستند، می آمدند جهت جلوگیری از سوء استفاده ها حتی یک جلسه هم که شده با ما برگزار می کردند تا با هم اندیشی و کمکشان نمیگذاشتیم اینقدر با آبرو و فرهنگ شهرمان بازی شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت حمایت شبکه های ماهواره ای و ضد انقلاب از برنامه روز رشت را به شدت محکوم کرد و اذعان داشت: دشمنان و معاندین در طول تاریخ انقلاب از هیچ کوششی جهت ضربه زدن به ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دریغ نکرده اند و مراسم ۱۲دی را بهانه ای قرار دادند تا اهداف شومشان را پیاده کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه مشروح عرایضم را در جلسه هفته آینده شورا بیان می کنم، تصریح کرد: علی رغم اینکه بنده شخصا در آن روز مورد خلافی ندیدم، ولی جا دارد که از تمام خانواده های معظم شهدا، مردم شریف، امت حزب‌الله گیلان و همه دلسوزان انقلاب بابت کوتاهی های پیش آمده عذرخواهی نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰:۱۸

حاج مظفر دمت گرم که این شهامت رو به خرج دادی و به جای همه آقایون مدعی شورا و شهرداری از مزدم عذرخواهی کردی
واقعا مصاحبه عالی بود

سرباز ولایت چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰:۴۷

کجاش عالی بود.این بنده خدا چی کسی رو مسخره کرده،این که میگه اتفاقی نیافتاده،پس چه عذرخواهی کرده.مردم ساده که به اینها رای دادن.متاسفم

روشن چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰:۳۸

سلام، شما ندیدید لابد این حرکات موزون! فتوشاپ بوده؟! همه شهردار و شورا باید پاسخگو باشند.

رفتن به نوار ابزار