کد خبر : 26250
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1397- 15: 17

بادیگاردیسم و نوچه پروری بلای جان شورای پنجم!/ آقای رمضانپور رفتار اطرافیانتان را کنترل کنید

بادیگاردیسم و نوچه پروری بلای جان شورای پنجم!/ آقای رمضانپور رفتار اطرافیانتان را کنترل کنید

مشاور، همراه، راننده یا هرچه که اسمش هست… این روزها شورای شهر رشت با حضور برخی افراد در اطراف شورانشینان، شورای شهر رشت را به محلی برای ایجاد حواشی فراوان بدل کرده است.

به گزارش گیلانستان به نقل از سپیدخبر، مشاور، همراه، راننده یا هرچه که اسمش هست… این روزها شورای شهر رشت با حضور برخی افراد در اطراف شورانشینان، شورای شهر رشت را به محلی برای ایجاد حواشی فراوان بدل کرده است.

روز گذشته و در حاشیه برگزاری صحن علنی شورای شهر رشت یکی از افراد نزدیک به احمد رمضانپور نرگسی در اقدامی، با یکی از خبرنگاران وارد درگیری لفظی شد. درگیری عجیبی که ناشی از خروجی توهمات ذهنی این فرد بابت خود قلدر پنداری و گرم بودن پشتش به نام عضو شورای شهر رشت، بود.

در این شرایط و با توجه به حواشی هفته گذشته و درگیری رخ داده در ساختمان شهرداری، بهتر آن است که اعضای شورای شهر رشت و بخصوص ریش سپیدانی چون احمد رمضانپور نرگسی تمرکز بیشتری بر روی رفتار برخی اطرافیانش داشته باشد تا خدای‌نکرده حواشی هفته گذشته اینبار در قالبی جدید رونمایی نشود. که اگر برخورد برخی از اطرافیان اعضای شورا با اصحاب رسانه و سایر اعضای شورا چنین باشد، وای به حال ارباب‌رجوع، پرسنل و کارگران شهرداری…!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار