کد خبر : 76883
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400- 16: 23

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

با نقد دلسوزانه می‌توان در برابر فساد و بی‌عدالتی‌ ایستاد/ لزوم تبیین رخدادهای انقلاب از زبان ایثارگران برای جوانان

با نقد دلسوزانه می‌توان در برابر فساد و بی‌عدالتی‌ ایستاد/ لزوم تبیین رخدادهای انقلاب از زبان ایثارگران برای جوانان

.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری امروز، ۱۴ اسفندماه در دیدار با اعضای مجمع ایثارگران و جانبازان شیمیایی استان گیلان که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد، با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: شعبان المعظم ماه پالایش روح و جان و تقرب انسان به خداوند متعال است.
وی با تبریک ولادت باسعادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار، تصریح کرد: ماندگاری انقلاب اسلامی مرهون پاسداری خانواده معظم شهدا، جانبازان و پاسداران است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه خانواده معظم شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی جهادگران عرصه تبیین هستند، گفت: تبیین و بیان رخدادهای انقلاب اسلامی از زبان ایثارگران برای نسل جوان جذاب و اثرگذار خواهد بود.
حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه نهال انقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهدای گرانقدر و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا و جانبازان به درخت تنومند امروز تبدیل شده است، اظهار کرد: همگان در هر کسوت و جایگاهی، عزت و اقتدار امروز ملت شریف ایران را مدیون گذشت و فداکاری ایثارگران هستند.
وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران باید نسبت به ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه مطالبه‌گر باشند، تصریح کرد: با نقدهای دلسوزانه می‌توان نسبت به رفع نقایص اقدام کرد و در برابر فسادها و بی‌عدالتی‌ها ایستاد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه با استقرار دولت جدید بارقه‌ای از امید در جامعه هویدا شده است، تأکید کرد: رفع مشکلات معیشتی، ایجاد اشتغال، حل مشکل پسماند و احیای رودخانه‌ها از جمله مطالبات مردم گیلان از دولت سیزدهم است.
وی به برکات طرح آزادسازی سواحل اشاره کرد و افزود: نباید از دو خطر احتمال افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی و افزایش تلفات جانی ناشی از غرق شدن به واسطه آزادسازی سواحل غفلت نمود.
حاج بهبود نصیری، دبیر مجمع ایثارگران و جانبازان شیمیایی استان گیلان نیز در این نشست ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبان، گفت: ایثار و از جان گذشتگی شهدا و صبر و بردباری خانواده معظم آنان و همچنین فداکاری و وفاداری جانبازان به تأسی از امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) است.
وی از رسانه‌ها خواست تا بیشتر از گذشته به مشکلات ایثارگران بپردازند و اظهار کرد: حل مشکلات عدیده خانواده خانواده معظم شهدا و جانبازان عزم جدی مسئولان را می‌طلبد.
این جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس، با اشاره به زیبایی و طبیعت سرسبز استان گیلان، تصریح کرد: متاسفانه عمده مشکلات اقتصادی مردم این استان زیر پوشش سبز و زیبایی ظاهری آن پنهان مانده است.
وی به مشکلات بیکاری جوانان اشاره کرد و افزود: سفر اخیر رئیس‌جمهور به گیلان فرصت مناسبی برای طرح و حل مشکلات و معضلات اقتصادی استان بود.
نصیری، با بیان اینکه اقدام دولت در آزادسازی سواحل قابل‌ تقدیر است، تأکید کرد: باید از حریم مقدس استان گیلان که همواره به عنوان پایگاه اول بزرگان مذهب شیعه مطرح بوده، مراقبت و حراست کرد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار