کد خبر : 13448
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اردیبهشت 1396- 22: 12

با همگرایی و تقویت نظارت خواهید توانست رشت را از باتلاق توسعه نیافتگی و بی‌نظمی نجات دهید

با همگرایی و تقویت نظارت خواهید توانست رشت را از باتلاق توسعه نیافتگی و بی‌نظمی نجات دهید

بدیهی است اینجانب هم چنان به عنوان سرباز نظام یک فعال اجتماعی در کنارشما و مردم شهرم خواهم بود و برای توسعه و سربلندی رشت تلاش خواهم کرد.

به گزارش گیلانستان، محمود باقری خطیبانی پس از اعلام نتیجه آرای پنجمین دوره شورای شهر رشت و عدم رای آوردنش برای کسب مجدد کرسی شورا، خطاب به مردم رشت نامه ای را به شرح زیر منتشر نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور پرشور و آگاهانه مردم شهیدپرور و انقلابی ایران اسلامی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت را گرامی می دارم و به منتخب ملت و به ویژه شهروندان رشتی در گزینش اعضای جدید شورای اسلامی کلان شهر رشت تبریک عرض می نمایم . شورای پنجم شهر رشت می تواند با بهره گیری از تجربه مدیریت شورایی در ۱۸ سال گذشته و درک درست از مطالبات مردم و مبارزه با فساد و تبعیض و عدالت در توسعه مناطق، توسعه سرمایه گذاری ، احیای بافت فرسوده، محیط زیست و سلامت شهری، حمل و نقل و ترافیک ، اصلاح سازمان اداری و تکریم کارکنان خدوم شهرداری و … و به دور از سیاست زدگی و مدیریت بودجه و پروژه های عمرانی و … به توسعه و عمران و ابادانی شهرمان کمک کنند.

شورای سوم و چهارم رشت که مجموعا ۱۰ سال از ۱۸ سال تجربه شورا را با خود داشت به علت اعتماد به فردی که با لابی گری ، بد اخلاقی ، باندبازی ، تخریب سیستم انسانی شهرداری ، ایجاد شکاف در شورا ، اجرای پروژه هایی که به بازار ، محیط زیست و روان شهروندان و … اسیب وارد کرد ، خسارت فراوانی دید. اینجانب به عنوان کسی که چند دهه در استانداری و شهرداری کار کرده ام و توفیق نمایندگی مردم را در شورای چهارم داشته ام و به عنوان یک تکلیف شرعی و شهروندی، صادقانه خدمت اعضای جدید شورای پنجم اعلام می دارم که فرصت مغتنمی برای خدمت شما عزیزان به مردم این شهر فراهم شده است و اگر من و امثال بنده نتوانستیم آن گونه که شایسته است به مطالبات مردم پاسخ دهیم شما با تدبیر و برنامه ریزی و همگرایی و تقویت نظارت خواهید توانست با اتکاء به اعتماد مردم به عنوان سرمایه ای عظیم، شهر رشت را که اکنون در باتلاق توسعه نیافتگی و بی نظمی و بدهکاری و تخریب زیست محیطی و … رنج می برد نجات دهید.

بدیهی است اینجانب هم چنان به عنوان سرباز نظام یک فعال اجتماعی در کنارشما و مردم شهرم  خواهم بود و برای توسعه و سربلندی رشت تلاش خواهم کرد.

  توفیق شما و سربلندی مردم شهرم را آرزومندم

محمود باقری خطیبانی

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار