کد خبر : 7285
تاریخ انتشار : جمعه 3 دی 1395- 00: 12

با وجود ۵ ماه حقوق عقب افتاده کارگران، جشن های پرهزینه نگیرید

با وجود ۵ ماه حقوق عقب افتاده کارگران، جشن های پرهزینه نگیرید

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به وضعیت خراب مالی امسال شهرداری رشت تصریح کرد: خیلی از نگهبان ها، ناظرین تاکسیرانی، کارگران رفت و روب وضعیت خوبی در سال جاری از لحاظ حقوق و بیمه نداشته اند.

به گزارش گیلانستان، فرهاد شوقی وضعیت شهرداری رشت را در مرحله بحران توصیف کرد و گفت: این چیزی است که ما میبینیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت در جلسه کمیسیون فرهنگی، در خصوص پاسخ های شهردار به سوالات اعضای شورا گفت: امروز پاسخ هایی به دست ما رسیده است. جالب است بدانید بابت بدهی های رفت و روب در منطقه ۴ یک کپی از چک صادرشده گرفته اند. این یعنی احتمالا به مناطق و سازمانها گفتند چک بکشید و کپی چک را برای ما فرستادند که مثلا بدهی ها را پرداخت کرده ایم.

وی با اشاره به وضعیت خراب مالی امسال شهرداری رشت تصریح کرد: خیلی از نگهبان ها، ناظرین تاکسیرانی، کارگران رفت و روب وضعیت خوبی در سال جاری از لحاظ حقوق و بیمه نداشته اند.

شوقی با بیان اینکه موافق حذف کامل برنامه های هفته رشت نیستم تصریح کرد: شرکت در راهپیمایی ۸ دی و گلباران مزار شهدا هم در این برنامه ها دیده می شود. دو یا سه مورد از این برنامه های خوب را که بار مالی برای شهرداری ندارند را برگزار کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت پیشنهاد داد: یک سال به خاطر کارگران و پرسنل شهرداری این برنامه را به این شکل اجرا نکنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در جلسه ای از کمیسیون فرهنگی درخواست داشتم نامه ای را ارسال کنید تا از سوی شهرداری میزان پرداختی به سازمان فرهنگی اعلام شود. بیش از یک ماه گذشته است و جواب نامه نرسیده است. می خواهم شهرداری پاسخگو باشد./حرف تازه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار