کد خبر : 69178
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1400- 32: 17

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان:

برخورد با دستگاه های اجرایی که مصوبه کاهش کارکنان را رعایت نکنند

برخورد با دستگاه های اجرایی که مصوبه کاهش کارکنان را رعایت نکنند

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان با اشاره به شیوع بی سابقه کرونا در استان، گفت: با دستگاه های اجرایی که مصوبه کاهش حضور کارکنان را رعایت نکنند برخورد خواهد شد.

به گزارش گیلانستان، محمود قاسم نژاد ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش بی سابقه ابتلاء، بستری و فوتی‌های ناشی از کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر همه شهرستان‌های استان گیلان در شرایط قرمز قرار دارند.

وی با بیان اینکه عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی سبب شده تا شاهد افزایش آمار بیماران کرونایی در استان باشیم، گفت: از همه در شهروندان درخواست داریم که از حضور در اجتماعات شلوغ و دورهمی ها جدا خودداری کنند.

قاسم نژاد بر ضرورت استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل و شستشوی دائم دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی باید از سوی شهروندان به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: ادارات کل و شهرستانی باید ورود کارکنان در شرایط کرونایی را در دستور کار قرار داده و بر اساس مصوبه ستاد مدیریت کرونا اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط قرمز باید یک سوم کارکنان در ادارات حضور داشته باشند، ادامه داد: متأسفانه بررسی‌ها نشان داده که برخی از ادارات و دستگاه‌های در سطح استان این موضوع را رعایت نمی‌کنند.

قاسم نژاد تأکید کرد: در صورتی که بررسی‌ها نشان دهنده ادامه عدم رعایت دستگاه‌های در این زمینه باشد تا مسئول اداره مربوطه برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار