کد خبر : 62138
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 بهمن 1399- 31: 16

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان:

برخورد جدی با متخلفین فروش کالا در فضای مجازی

برخورد جدی با متخلفین فروش کالا در فضای مجازی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: تبلیغات کالای باکیفیت در فضای مجازی و تحویل کالای بی‌کیفیت به مشتریان تخلف است و با این متخلفین برخورد جدی می‌شود.

به گزارش گیلانستان، مهدی نقدی با اشاره به اولویت بازرسی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: فروش اجباری اقلام در کنار کالاهای دیگر به مشتریان و تخفیف‌های صوری در این فروشگاه ها تخلف محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه حقوق مصرف‌کنندگان نباید ضایع شود، افزود: تبلیغات کالای باکیفیت در فضای مجازی و تحویل کالای بی‌کیفیت به مشتریان نیز تخلف است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به افرادی که تبلیغات کالاهایی را در فضای مجازی منتشر می کنند و قول تخفیف می دهند اما در زمان تحویل کالا تخطی می کنند، هشدار داد و گفت: برخورد جدی با این متخلفین صورت خواهد گرفت.

نقدی با بیان اینکه با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال، بازرسی‌ها از اصناف و برخورد با متخلفان، گرانفروشان و محتکران افزایش می یابد گفت : شهروندن می توانند تخلفات اصناف و فروشگاه‌ها را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

وی با بیان اینکه هیچ فروشگاهی حق ندارد در فروش کالایی مشتری را مجبور کند که حتما کالای دیگری بخرد، تاکید کرد: همچنین فروش اجباری کالا در برخی فروشگاه‌ها، تخلف صنفی است و با متخلفان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار