کد خبر : 26405
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 خرداد 1397- 11: 14

برخی مسئولان هنوز در منطقه سیل زده اشکورات حضور پیدا نکردند/ از اقدامات سپاه گیلان تشکر میکنم

برخی مسئولان هنوز در منطقه سیل زده اشکورات حضور پیدا نکردند/ از اقدامات سپاه گیلان تشکر میکنم

برخی از مسئولانی که تا الان در آن منطقه حضور پیدا نکردند، حضور پیدا کنند و بگویند ما هم در کنار شما هستیم همین چیز اندک مردم را خوشحال میکند.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان در گفتگویی اظهار کرد: بر خود وظیفه دیدم تا از منطقه ی سیل زده رحیم آباد اشکورات رودسر بازدید بعمل آورم.
وی ادامه داد:الحمدالله مسئولان مربوطه به خوبی در راستای خدمت‌رسانی به حادثه دیدگان سیل تلاش و رسیدگی کردند و عملکرد رضایت بخشی داشتند. طی تماسی که در ساعات اولیه با فرمانده محترم رودسر داشتم ایشان بلافاصله در محل حادثه حضور بعمل رساندند و تا صبح هم آنجا ماندند حتی بعد از آن هم برادران هلال احمر، سپاه، بسیج و مردم آن منطقه جهت کمک رسانی بسرعت ورود کردند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه تعدادی از عزیزان جان خود را از دست دادند و خسارت های سنگینی برجای ماند تاکید داشت:در حال حاضر آنچه که برای مردم منطقه مهم است در وحله اول این موضوعست که حدود ۶۰ روستا در بالای منطقه راه ارتباطی خود را با پایین منطقه از دست دادند و همین امر مشکلاتی را به وجود آورده است .
آیت الله فلاحتی ادامه داد: با مردم که صحبت میکردم اولین درخواستشان این بود که مسیر حدود ۱ کیلومتری را زودتر خاک برداری کنند تا مسیر باز شود و این ارتباط برقرار بشود البته نیاز های دیگر هم داشتند.
وی با ابراز خرسندی از ورود و اقدامات به موقع سپاه افزود:فرمانده محترم سپاه گیلان در بازدیدی که از منطقه داشتند به تعدادی از آسیب دیدگان که به منزلشان خسارت وارد شده قول مساعد دادند تا هم خانه هایشان را بازسازی کنند و هم لوازم خانه یشان را تهیه کنند و این جای تشکر دارد.
نماینده ولی فیقه در گیلان اظهار کرد:از حضور آن دسته از مسولانی که در این منطقه حاضر شدند و عزیزانی که بسیار زحمت کشیدند هم تشکر میکنم منتها کسی که حادثه میبیند توقعاتی دارد و حداقل توقع این عزیزان این است که برخی از مسئولانی که تا الان در آن منطقه حضور پیدا نکردند، حضور پیدا کنند و بگویند ما هم در کنار شما هستیم همین چیز اندک مردم را خوشحال میکند بنده از مسئولانی که تا الان آنجا تشریف نیاوردند میخواهم که حضور پیدا کنند چرا که همین حضور تاثیر گذار است و بخشی از ناراحتی های روحی این مردم را تسکین میبخشد.
امام جمعه رشت در پاسخ به سوالی که آیا مردم نسبت به روند امداد رسانی معترض بودند یا خیر بیان داشت:بنده که در جمع مردم بودم چیزی در این راستا نشنیدم و اعتراضی نسبت به عدم امداد رسانی نداشتند.
وی خاطر نشان کرد:بدلیل شدت سیل در این منطقه ، زمین هنوز در حال رانش است و همین امر موجب کندی عملیات بازگشایی راه ها شده است و امیدواریم بزودی مشکلات برطرف شود./ رویداد گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار