کد خبر : 33816
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 بهمن 1397- 55: 10

بررسی لایحه بودجه ۹۸ شنبه آینده در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد

بررسی لایحه بودجه ۹۸ شنبه آینده در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت:‌ بررسی لایحه بودجه سال آینده روزهای شنبه و یکشنبه ۲۷ و ۲۸ بهمن هفته آینده در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد.

به گزارش گیلانستان اسدالله عباسی اظهار داشت: مجلس جهت بررسی لایحه بودجه ۹۸ در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۷ و ۲۸ بهمن هفته آینده در نوبت صبح و عصر تشکیل جلسه می‌دهد و پس از صحبت نمایندگان موافق و مخالف کلیات آن را به رأی می‌گذارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس از پایان بررسی لایحه بودجه پیشنهادی دولت در کمیسیون تلفیق و ارائه آن به هیئت رئیسه خبر داد و عنوان کرد: پس از بررسی و در نهایت تصویب کلیات لایحه بودجه نمایندگان فرآیند بررسی منابع و مصارف آن را بلافاصله در دستور کار خود قرار می‌دهند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ایجاد سرعت در روند بررسی مفاد لایحه بودجه سال آینده را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: مجلس با اولویت نخست و در نوبت‌های صبح و عصر تلاش دارد روند بررسی مفاد لایحه را هر چه سریع‌تر به اتمام برساند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس به سخنان اخیر کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان اشاره کرد و افزود: شورای نگهبان در روزهای اخیر با هدف سرعت بخشیدن به فرآیند بررسی لایحه بودجه ۹۸ پیشنهاد بررسی همزمان آن را در مجلس و شورا مطرح کرده است.

عباسی با بیان اینکه همزمان با تصویب بند به بند مواد لایحه در مجلس شورای نگهبان نیز روند بررسی خود را آغاز می‌کند ابراز داشت: پس از این همکاری مشترک دو جانبه،‌ شورای نگهبان حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد نظر قطعی خود را در مورد لایحه پیشنهادی دولت اعلام می‌کند.

وی تصویب لایحه بودجه ۹۸ تا قبل از پایان امسال را هدف اصلی مجلس و شورای نگهبان اعلام کرد و اظهار داشت: امیدواریم با مشارکت همزمان مجلس و شورای نگهبان مفاد لایحه ۹۸ سریع‌تر بررسی و تصویب شود تا در ابتدای سال جدید جهت اجرا در اختیار دولت قرار گیرد.

‌انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار