کد خبر : 17096
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1396- 38: 15

برگزاری یادواره سرداران، فرماندهان و ۱۴۲ شهید والامقام بخش کومله لنگرود

برگزاری یادواره سرداران، فرماندهان و ۱۴۲ شهید والامقام بخش کومله لنگرود

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود از برگزاری یادواره سرداران، فرماندهان و ۱۴۲ شهید والامقام بخش کومله لنگرود خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سید حبیب حسینی در گفت‌وگویی اظهار کرد: یادواره سرداران، فرماندهان و ۱۴۲ شهید والامقام بخش کومله لنگرود شانزدهم شهریورماه آینده در صحن آستان سید حسن کومله برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای بیش از ۱۰ ویژه‌برنامه فرهنگی، مذهبی، ورزشی از ۹ شهریورماه به مدت یک هفته در این بخش، گفت: برگزاری دومین دوره مسابقات اتومبیلرانی دو دیفرانسیل (آفرود) یکی از ویژه‌برنامه‌های این یادواره است که با شرکت رانندگان مطرح کشور در ۳ شهریور در مجموعه گردشگری پارک آبی کومله برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود برگزاری زیارت پرفیض عاشورا و دعای عرفه در ۹ شهریور در گلزار شهدا کومله را یکی دیگر از برنامه‌های جانبی یادواره اعلام کرد و افزود: دومین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در ۱۰ شهریور از صحن آستان سید حسن کومله از دیگر ویژه‌برنامه‌های این یادواره است.

حسینی تصریح کرد: همایش ترویج سبک زندگی شهدا در فضای مجازی ۱۲ شهریور در سالن گردان حمزه سیدالشهدا اداره آموزش‌وپرورش کومله از دیگر برنامه‌ها است.

وی بابیان اینکه مسابقه دواستقامت جام شهدا چهارمین برنامه یادواره شهدای کومله است، بیان کرد: این مسابقه ۱۳ شهریور از کلیدبر به‌طرف آستان سید حسن کومله و در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه لنگرود با اشاره به برگزاری همایش ویژه بانوان با عنوان مادران آسمانی فرشتگان زمینی در ۱۳ شهریور در سالن اجتماعات گردان حمزه، گفت: مراسم شهدا در محلات نیز در ۱۴ شهریور در مسجد امام حسین (ع) کیاگهان بخش کومله برگزار می‌شود.

 حسینی بیان کرد: مراسم ویژه یادواره ۱۴۲ شهید والامقام بخش کومله با حضور سخنران و مداح کشوری، ۱۶ شهریورماه در صحن آستان سید حسن کومله برگزار می‌شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار