کد خبر : 9235
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395- 40: 17

بنده به عنوان یک مدیر فرهنگی درستی خود را در شکستن کسی نمی‌بینم

بنده به عنوان یک مدیر فرهنگی درستی خود را در شکستن کسی نمی‌بینم

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: فعالیت جوانان در انجمن هنرهای نمایشی فرصتی برای به اقتصاد رسیدن تئاتر گیلان است.

به گزارش گیلانستان، فیروز فاضلی بعد از ظهر امروز در جمع اعضای جدید هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان گیلان اظهار کرد: اعضای جدید هیأت مدیره انجمن نمایش استان باید با یک خرد جمعی بتوانند سلایق مختلف خود را مدیریت کنند.

 وی با بیان اینکه مدیریت اهالی فرهنگ و هنر باید توسط خودشان انجام شود، افزود: این امر جز با روش انتخاب معنا پیدا نمی‌کند و ابرام بنده بر برگزاری انتخابات به همین دلیل بود که به نتیجه رسید ضمن اینکه در هر جمعی امکان اختلاف سلایق وجود دارد و وظیفه ما نظارت است نه دخالت به همین دلیل بنده و همکارانم در این اداره کل هرگز وارد این اختلاف سلایق نمی‌شویم.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه ممکن است قبل از برگزاری انتخابات، قطب‌بندی وجود داشته باشد اما پس از آن، افراد منتخب نماینده همه هستند، گفت: در این راستا دیگر قطب‌بندی معنا ندارد و این یک اصل در تمام انتخابات است که باید رعایت شود.

وی خطاب به اعضای مذکور تصریح کرد: می‌خواهیم از کار جزیره‌ای اجتناب کرده و شفافیت در امور را سرلوحه کار خود قرار دهید، هر قدر شما در کار خود منسجم‌تر عمل کنید زبان مذاکره شما با انجمن هنرهای نمایشی کشور نیز قوی‌تر می‌شود و در نتیجه آن، هنر نمایش استان بهره‌مند خواهد شد.

فاضلی از درنظر گرفتن اتاقی برای فعالیت انجمن هنرهای نمایشی در مجتمع خاتم‌الانبیا(ص) رشت خبر داد و یادآور شد: اعضای هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی گیلان نماینده تمام هنرمندان نمایش استان هستند و سعی می‌کنیم اعضای شورای نظارت بر نمایش نیز با مشورت آنها انتخاب شوند.

وی با اشاره به اینکه اثبات درستی هیچ کس در شکستن دیگران نیست، خاطرنشان کرد:

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان یادآور شد: جوانان بسیاری در استان وارد عرصه نمایش شده‌اند و این فرصتی است که تئاتر ما به اقتصاد برسد و اعضای مذکور نیز باید از این بخش غفلت نکنند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار