کد خبر : 13588
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1396- 06: 19

به حضور و همراهی شما درود می فرستم/ امیدوارم بتوانیم خدمتی ماندگار از خود برجای گزاریم

به حضور و همراهی شما درود می فرستم/ امیدوارم بتوانیم خدمتی ماندگار از خود برجای گزاریم

ان شاالله جوابگوی احساسات و محبت و بزرگمنشی همه شما باشم و در سمت خدمتگزاری در کنار دیگر همکارانم با برنامه ها، خدمات و فعالیت های مؤثر و مفیدی که برای توسعه و آبادانی شهر سرافرازمان رشت خواهیم داشت.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، حجت جذب، منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت طی یادداشتی نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز، شریف و فهیم کلانشهر رشت

سلام علیکم

انتخابات مهم و سرنوشت ساز دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا به پایان رسید و شما بار دیگر با حضور حماسی و پرشور خود پای صندوق های رای به جهانیان نشان دادید که همواره پای ارزشهای نظام، انقلاب و ولایت ایستاده اید و برای سرنوشت شهر و کشور خود حساس می باشید.

اینک که با پایان‌یافتن انتخابات و مشخص‌شدن اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر رشت، شاهد آن هستیم که دوباره به بنده حقیر اعتماد و لطف نموده اید، صمیمانه از یکایک شما قدردان و سپاسگزارم.

لذا جا دارد از همه کاندیداهای محترم انتخابات شورا که جهت خدمت به مردم احساس مسؤلیت کرده تشکر کنم و از عموم همشهریان که این فضا را تحمل کرده و در انتخابات همکاری کردند سپاسگزاری نموده و به حضور و همراهیشان درود بفرستم.

ان شاالله جوابگوی احساسات و محبت و بزرگمنشی همه شما باشم و در سمت خدمتگزاری در کنار دیگر همکارانم با برنامه ها، خدمات و فعالیت های مؤثر و مفیدی که برای توسعه و آبادانی شهر سرافرازمان رشت خواهیم داشت رو سفید درگاه حضرت حق و مردم فهیم و نجیب شهرمان باشیم و خدمتی ماندگار از خود بر جای گزاریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار