کد خبر : 31317
تاریخ انتشار : جمعه 9 آذر 1397- 28: 11

تعیین بیمارستان معین برای بیمارستان‌های ۳۲ تختخوابی در گیلان

تعیین بیمارستان معین برای بیمارستان‌های ۳۲ تختخوابی در گیلان

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به وضعیت نیروهای تخصصی در بیمارستان‌های ۳۲ تختخوابی، گفت: در آینده‌ای نزدیک، برای بیمارستان‌های املش، سیاهکل، رضوان‌شهر، ماسال، رستم‌آباد و شفت بیمارستان‌های معین مشخص و ابلاغ می‌شود.

به گزارش گیلانستان ، «علی داودی» در مراسم تکریم و معارفه مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان شفت، گفت: برگزاری مجامع سلامت شهرستان‌ها و راه‌اندازی کانون‌های سلامت می‌تواند نقش حمایت‌طلبی سایر سازمان‌های مرتبط با حوزه سلامت را بهبود بخشد.

وی پوشش شبکه بهداشتی در گیلان را بسیار مطلوب برشمرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان، هم‌اکنون برنامه نظام شبکه اجتماعی سلامت را طراحی کرده و در حال اجرا دارد.

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اهمیت مولفه‌های اجتماعی مؤثر بر سلامت از جمله طلاق، حاشیه‌نشینی و …، محورهای ۹ گانه پروژه نشاس (نظام شبکه اجتماعی سلامت ) را تشریح کرد.

وی با اشاره به وضعیت نیروهای تخصصی در بیمارستان‌های ۳۲ تختخوابی، خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نزدیک، برای بیمارستان‌های املش، سیاهکل، رضوانشهر، ماسال، رستم‌آباد و شفت بیمارستان‌های معین مشخص و ابلاغ می‌شود.

«محمدرضا محسنی»، فرماندار شفت نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش دو قشر فرهنگیان و بهداشت و درمان در جامعه افزود: معلمان و پزشکان با روح و جسم آدمیان سر و کار دارند و همواره عملکرد آن‌ها ارزشمند است.

فرماندار شفت با بیان این‌که دروغ ریشه همه بدی‌هاست و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ریشه در دروغگویی، نفاق و دو رویی دارد، گفت: صداقت در گفتار و عمل، امانت‌داری و اشرافیت بر وظایف سازمانی ۳ شاخص مهم برای واگذاری مسئولیت‌هاست و این موضوع در آموزه‌های دین مبین اسلام تأکید شده است.

نماینده عالی دولت در شفت با ابراز رضایت‌مندی از عملکرد مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در سال‌های اخیر، انتخاب متوالی وی در سال‌های ۹۵ و ۹۶ به‌عنوان مدیر برتر شهرستان را نتیجه تلاش‌های صادقانه بهورزان، پرستاران، پزشکان و کارکنان این مجموعه برشمرد و افزود: مدیران سرمایه‌های اجتماعی یک کشور محسوب می‌شوند و شایسته نیست کاستی‌ها را به همه بسط دهیم.

در پایان این نشست، از تلاش‌های «مسعود نوروزی» تجلیل شد و سید «مهدی سلیمانی» رئیس بیمارستان امام رضا(ع) شفت، با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار