کد خبر : 49330
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 فروردین 1399- 02: 17

فرمانده حوزه بسیج ۴ شهری سپاه رشت:

توزیع ۱۵۰۰ عدد ضدعفونی کننده بین مناطق محروم/ ۵۰۰ خانوار تب سنجی شدند

توزیع ۱۵۰۰ عدد ضدعفونی کننده بین مناطق محروم/ ۵۰۰ خانوار تب سنجی شدند

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴ شهری سپاه ناحیه مرکزی رشت از توزیع ۱۵۰۰ عدد ضدعفونی کننده بین مردم مناطق محروم در کنار تب سنجی ۵۰۰ خانوار خبر داد.

به گزارش گیلانستان، میثاق مهدی زاده امروز در گفت‌و‌گویی با تبریک سال نو اظهار کرد: سپاه با ید قدرتمند بسیج از ابتدای شیوع کرونا در میدان نبرد حاضر شده و همچنان نیز به ارایه خدمات به مردم مشغول است.

وی با بیان اینکه بسیج و سپاه به جنگ کووید ۱۹ رفته، افزود: ضد عفونی معابر عمومی، ادارات، نانوایی ها و سایر مجامع عمومی از جمله اقدامات بسیجیان در روزهای نخست مقابله با کرونا بود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴ شهری سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به تجهیز مردم و کادر درمانی به ملزومات بهداشت فردی، گفت: بسیجیان با تولید ماسک های بهداشتی نیاز مبرم کادر درمانی و مردم را به این نوع از اقلام بهداشتی تا حدودی تامین کرده اند.

مهدی زاده با اشاره به تلاش سپاه و‌ بسیج برای تهیه و توزیع سایر اقلام بهداشتی در بین مردم، افزود: تاکنون ۱۵۰۰ عدد مایع و ژل ضد عفونی کننده بین مردم توزیع شده است.

وی با حائز اهمیت برشمردن بهداشت خانوار از جمله حاشیه شهرها، گفت: تنها در سه محله حمیدیان، معلولین و پاره بجار ۷۰۰ مایع ضد عفونی کننده توسط هشت تیم دو نفره توزیع شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴ شهری سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به آغاز طرح تب سنجی در سطح شهر توسط سپاه و بسیج گفت: با توجه به آغاز طرح تب سنجی طی دو روز اخیر، ۵۰۰ خانوار تب سنجی شده اند و در صورت افزایش دستگاه تب سنج، افراد بیشتری تب سنجی خواهند شد.

مهدی زاده با بیان اینکه تب سنجی از شهروندان ادامه دارد، افزود: در فرایند تب سنجی دو روز اخیر بیمار مشکوکی دیده نشده و ارجاعی نیز نداشته ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار