کد خبر : 40088
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مرداد 1398- 01: 18

سرپرست استانداری گیلان:

تکمیل پل کابلی آستانه‌اشرفیه تا پایان سال ۹۸

تکمیل پل کابلی آستانه‌اشرفیه تا پایان سال ۹۸

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه در تلاشیم روند تکمیل پل کابلی با سرعت بیشتری انجام شود، گفت: ساخت این پل در حال حاضر مشکل فنی ندارد و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گیلانستان ارسلان زارع امروز در حاشیه بازدید از پل کابلی این شهرستان در گفت‌وگو  با خبرنگاران با بیان اینکه مردم ولی‌نعمتان این نظام هستند، اظهار کرد: آستانه‌اشرفیه شهرستانی شهیدپرور بوده و در همه عرصه‌های نظام حضوری فعال دارند که شایسته بهترین خدمات بوده و در این خصوص گام‌های بسیار خوبی برداشته‌شده است.

وی با عذرخواهی از مردم بابت تأخیر در اجرایی شدن بعضی از پروژه‌ها گفت: مردم از مسؤولین انتظار دارند وقتی قولی داده می‌شود آن قول اجرایی شود و به علت تأخیر در تکمیل پل کابلی از همه مردم این شهرستان عذرخواهی می‌کنم.

سرپرست استانداری گیلان با تأکید بر شناسایی مشکلات در انجام پروژه‌های مختلف بیان کرد: در انجام پروژه‌های مختلف قطعاً ایرادات و مشکلاتی وجود دارد که باید برای درست اجراشدن پروژه مشکلات آن را شناسایی و حل کرد.

زارع با اشاره به اهداف بازدید از پروژه‌های شهرستان آستانه‌اشرفیه افزود: هدف از این بازدید، شناسایی مشکلات و چگونگی روند اجرایی شدن مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی، ایستگاه پمپاژ و ‌پل کابلی آستانه‌اشرفیه است تا با اخذ تصمیمات لازم بتوان روند تکمیل این پروژه‌ها را افزایش داد.

وی با اذعان به اینکه روند ساخت مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی به‌خوبی در حال انجام شدن است، تصریح کرد: تاکنون روند ساخت این مخزن علیرغم عقب ماندن به لحاظ زمان‌بندی، روند رو به رشدی داشته که با توجه به اعتبار دو میلیارد تومانی در  نظر گرفته‌شده برای این مخزن، انتظار داریم تا سه ماه آینده تکمیل و تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

سرپرست استانداری گیلان یکی از پروژه‌های مهم در آستانه‌اشرفیه را پل کابلی دانست و گفت: این پل یکی از آرزوهای دیرینه مردم این شهرستان بوده که در صورت افتتاح می‌تواند برای آستانه‌اشرفیه مفید واقع‌شده و با این کیفیتی که در حال اجرا است قطعاً رضایت مردم را به همراه دارد.

زارع با اشاره به مشکلات موجود در تکمیل پل کابلی آستانه‌اشرفیه خاطرنشان کرد: بعد از ساخت پل کابلی باید رفت‌وآمد در دو طرف این پل به‌خوبی انجام شود که برای انجام این کار تمهیدات لازم توسط شهرداری و با همکاری صاحبان ملک اطراف پل کابلی انجام‌شده است.

وی با بیان اینکه در تلاشیم روند تکمیل پل کابلی با سرعت بیشتری انجام شود، تصریح کرد: ساخت این پل در حال حاضر مشکل فنی ندارد ولی درگذشته به دلیل دیر رسیدن اعتبار و وارداتی بودن بعضی از وسایل، با مشکلاتی مواجه شده بودیم که اکنون این موانع در حال رفع شدن بوده و ان شاالله تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فارس، سرپرست استانداری گیلان در سفر یک‌روزه خود از شهرستان آستانه‌اشرفیه از روند ساخت پل کابلی، مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی، تعریض جاده آستانه به لشت نشا و بررسی مشکل برق در روستای دهشال را بازدید و موردبررسی قرارداد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار