کد خبر : 19257
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1396- 42: 17

تیزهوشی اعضای شورای رشت موجب شد تا انتخاب مبارکی صورت بگیرد/ جانبازان قزوینی از سلامت و صداقت دکتر نصرتی با ما صحبت کردند

تیزهوشی اعضای شورای رشت موجب شد تا انتخاب مبارکی صورت بگیرد/ جانبازان قزوینی از سلامت و صداقت دکتر نصرتی با ما صحبت کردند

دبیر مجمع ایثارگران استان گیلان گفت: تیز هوشی اعضاي شوراي شهر رشت موجب شد که انتخاب مبارکی صورت بگیرد و آنهم انتخاب دکتر مسعود نصرتی بعنوان شهردار کلانشهر رشت است.

به گزارش گیلانستان، بهبود نصیری در جلسه کارگروه های مجمع ایثارگران استان گیلان ضمن برسی موضوعات ایثارگران و توضیحاتی پیرامون اعضاي مجمع اظهار کرد: عده زیادی از جانبازان و خانواده های معظم شهدا تقاضای عضویت درمجمع را نموده اند. لازم میدانم عزیزان گزینش برابر اساسنامه اقدام کنند و وقت بیشتری برای این موضوع بگذارند و معیارموقعیت اجتماعي و حفظ ارزش ایثارگری را در سرلوحه کاری قرار دهند.

دبیر مجمع ایثارگران استان گیلان همچنین گفت: هرچه سریعتر باید هیئت امنای ۱۴معصوم مجمع تشکیل شود و مجوز لازم را بگیرد و فعالیتش را شروع نماید. اما در مورد درمان با مدیرکل بنیاد صحبت کرده ام با توجه به مصوبات درمانی هرچه زودتر واکسن ویژه پیشگیری معاون بهداشت درمان تهیه نماید. و دراختیار جانبازان وخانواده های معظم شهدا قرار دهد و مثل سالهاي گذشته دیر نشود.

این جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس در ادامه خاطرنشان کرد: تیز هوشی اعضاي شوراي شهر رشت موجب شد که انتخاب مبارکی صورت بگیرد و آنهم انتخاب دکتر مسعود نصرتی بعنوان شهردار کلانشهر رشت است.

وی افزود: دوستان خوب و شاخص ما در شورا و سپاه و حتی جانبازان ۷۰درصد و بعضی از اعضاي مجمع ما که در قزوین هستند درخصوص سلامت و صداقت و عملکرد ارزشمند جناب دکتر نصرتی با من صحبت کرده اند؛ ان شاالله یک وقت هماهنگ خواهد شد تا از نزدیک دوستان دیداری با ایشان و همچنین دکتر سالاری استاندار عزیزمان که از خانواده معظم شهدا می باشند انجام گیرد البته در این رابطه هم اقداماتی شده است.

نصیری ابراز نمود: حضور ما در کنار نیروهای ولایت مدار، دست چند چهره ها و چاپلوس ها را کم و کوتاه می کند؛ این سفارش مقام معظم رهبری است که ارزش هاي نظام به هر قیمتی و آبروی مومن می بایست حفظ گردد. البته دیدار هم با دادستان مرکز گیلان برقرار خواهیم نمود تا قوتی بر تسریع اجرای عدالت رقم بخورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار