کد خبر : 4927
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مرداد 1395- 17: 13

جانباز گیلانی: دریافتی ام از بنیاد شهید ۱۴۶۳ ریال است! از ناچاری مجبور به فروش کلیه شدم!

جانباز گیلانی: دریافتی ام از بنیاد شهید ۱۴۶۳ ریال است! از ناچاری مجبور به فروش کلیه شدم!

مهربان میگوید سه سال تنها با دریافتی ۱۴۶۳ ریال از بنیاد شهید زندگی کردم، ۱۴۶۳ ریال مرا در برابر فیش های نجومی مدیرانی قرار دهید که حتی یک سیلی هم از جنگ و انقلاب نخورده اند.

به گزارش درگیلان، با انقلاب آشناست، با جنگ آشناست، با ترور آشناست. مردی که سلامتی و آرامش خود و خانواده اش را فدای انقلاب و مردمی کرده که در سایه آن زندگی می کنند.

مردی که از عنفوان نوجوانی دوشادوش رزمندگان انقلابی در خیابان ها و سنگرهای آتش و خون، بخشی از زندگی اش را جا گذاشته و امروز مثل سایه بین مردم همین شهر زندگی می کند.

سایه ای که از گوشت و پوست و خون همان جوانانی ست که امروز مزارشان، زیارتگاه مردمی ست که از لابلای شان عبور میکند.

علی مهربان جانباز ترورهای دهه شصت و هشت سال دفاع مقدس، این روزها برای گذران زندگی به فروش کلیه هایش روی آورده است. اگر کمی در فضای مجازی جستجو کنید به آگهی فروش کلیه این جانباز و برادر شهید برمیخورید که یکی از دلخراش ترین آگهی ها در بین خیل عظیم فروشندگان کلیه است.

مردی که برادر گرامی اش توسط منافقین در پایگاه محلی بسیج در خواب ترور شد و خود بارها توسط منافقین مورد ترور قرار گرفته است آیا سزاوار چنین وضعیتی است؟ تصویر زیر برادر شهید این جانباز را نشان میدهد که در خواب توسط منافقان کوردل به شهادت رسید.

مهربان میگوید سه سال تنها با دریافتی ۱۴۶۳ ریال از بنیاد شهید زندگی کردم، ۱۴۶۳ ریال مرا در برابر فیش های نجومی مدیرانی قرار دهید که حتی یک سیلی هم از جنگ و انقلاب نخورده اند. من و خانواده ام و مادر شهیدی که با بیماری صعب العلاج دست و پنجه نرم میکند سالها با هیچ زندگی کردیم در حالی که خیلی ها داشتند با خانواده هایشان در سواحل خارج از کشور آفتاب می گرفتند.

علی مهربان واقعا مهربان است تا آنجا که وقتی در خصوص فروش کلیه اش صحبت میکند میگوید: باور کنید نمی خواستم کسی بفهمد و اگر اینقدر ضروری نبود بابت کلیه هایم پول هم نمی گرفتم و آنها را هم مثل خیلی چیزهای دیگر در راه خدا می بخشیدم.

امید است مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان توجه بیشتری به این جانباز و یادگار هشت سال دفاع مقدس داشته و اجازه ندهند آنانی که سال ها برای راحتی مسئولان و خانواده هایشان، خود و خانواده خود را به رنج و سختی افکندند، امروز با چنین شرایط بغرنجی دست و پنجه نرم کنند./خزر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار