کد خبر : 22650
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396- 37: 0

جان باختن یک مرد در ارتفاعات رودبار براثر یخ‌زدگی/ ۷۵۰ مسافر در محور قزوین رشت اسکان اضطراری یافتند

جان باختن یک مرد در ارتفاعات رودبار براثر یخ‌زدگی/ ۷۵۰ مسافر در محور قزوین رشت اسکان اضطراری یافتند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان از جان باختن یک مرد در ارتفاعات رودبار براثر یخ‌زدگی خبر داد و گفت: ۷۵۰ مسافر در محور قزوین رشت توسط اعضای جمعیت هلال‌احمر گیلان اسکان اضطراری یافتند.

به گزارش گیلانستان، مهدی ولی پور دقایقی پیش در گفت‌وگویی از جان باختن یک مرد جوان در شهرستان رودبار براثر یخ‌زدگی خبر داد و اظهار کرد: سه جوان در ارتفاعات شهرستان رودبار برای تفریح رفته بودند که یکی از آن‌ها به دلیل سرما و یخ‌زدگی جان خود را از دست داد اما پیکر جان‌باخته و دو همراه دیگر پیداشده است.

وی از آماده‌باش کامل نیروهای امداد و نجات استان گیلان در شهرستان‌ها و شعب سیار خبر داد و افزود: ۴۰ تیم امداد و نجات گیلان در سطح استان قبل از بارش برف برای هرگونه مقابله وامداد و نجات آماده خدمت‌رسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان گفت: اعضای جمعیت هلال‌احمر گیلان در روز جمعه با آغاز بارش‌ها به ماسوله اعزام شدند و خودروهای درگیر برف را نجات دادند.

ولی پور با اشاره به امدادرسانی بین‌راهی جمعیت هلال‌احمر در شب گذشته خاطرنشان کرد: امدادگران جمعیت هلال‌احمر در شب گذشته ۷۰۰ نفر از گیر افتادگان در برف را در لوشان، منجیل، رودبار و رستم‌آباد و نیز ۵۰ نفر را در شهرستان رشت اسکان اضطراری دادند.

وی با بیان اینکه با همکاری و تعامل تمام اعضای ستاد جلوی هرگونه بحران تاکنون گرفته‌شده است افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات استان با یکدیگر تعامل و همکاری دارند و آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر تا بازگشت کامل آرامش به هم استانی‌ها در خدمت همگان خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان گفت: به همت اعضای جمعیت هلال‌احمر دو نفر از خانم‌های باردار در روستاهای صعب‌العبور استان به مراکز درمانی انتقال یافتند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار