کد خبر : 34548
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 اسفند 1397- 28: 13

عضو اصلاح طلب شورای رشت:

جای شرمندگی دارد که نماینده مجلس به جای تشکیل ستاد بازخواست از رئیس جمهور ستاد استقبال از ایشان را تشکیل می‌دهد!

جای شرمندگی دارد که نماینده مجلس به جای تشکیل ستاد بازخواست از رئیس جمهور ستاد استقبال از ایشان را تشکیل می‌دهد!

عضو اصلاح طلب شورای رشت گفت: جای شرمندگی دارد که نماینده مجلس به جای تشکیل ستاد بازخواست از رئیس جمهور ستاد استقبال از ایشان را تشکیل می‌دهد.

به گزارش گیلانستان، بهراد ذاکری نائب رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری در هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت: به‌عنوان یک اصلاح طلب که به دولت کنونی رای دادم اعتراف می‌کنم که این دولت، تدبیر را فراموش کرده و به وعده‌های سیاسی و اقتصادی خود جامه عمل نپوشانده است.

بهراد ذاکری با بیان اینکه قبول داریم آثار مخرب عملکرد دولت قبل هنوز پابرجاست خاطرنشان کرد: دولت فعلی رابطه‌بازی را جایگزین ضابطه و قانون کرده و معتقدم دستاورد سفر رئیس جمهور تنها اضافه شدن کار پاکبان‌های شریف باشد.

وی با اشاره به اینکه جای شرمندگی دارد که نماینده مجلس به جای تشکیل ستاد بازخواست از رئیس جمهور ستاد استقبال از ایشان را تشکیل می‌دهد افزود: همه ما به‌عنوان مسئول و نماینده مردم باید فقط به فکر رفع مشکل آنان باشیم و بنده هزینه‌هایی که صرف پوستر و بنر می‌شود را محکوم می‌کنم.

ذاکری به هزینه‌های گزاف دفن هنرمندان در قطعه مخصوص آنان در تازه آباد رشت اشاره کرد و گفت: این هزینه‌ها در شان هنرمندان نیست و امیدوارم این موضوع در قالب لایحه بررسی شود تا وظیفه خود در قبال هنرمندان را انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار